printlogo


کد خبر: 239319تاریخ: 1400/9/30 00:00
خبر

یحیی صدتایی شد
یحیی گل‌محمدی دیروز در بازی با ویستاتوربین برای صدمین بازی هدایت پرسپولیس را به عنوان سرمربی برعهده داشت. جالب اینکه بازی دیروز دقیقاً در سالگرد اولین بازی یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس برگزار شد. گل‌محمدی در تاریخ 29 آذر 91 در بازی جام حذفی با ملوان که با شش گل به سود سرخ‌ها تمام شد برای اولین بار هدایت پرسپولیس را به عهده داشت.
 
 
ترابی و امیری خارج از لیست 
با اعلام ترکیب و لیست بازی دیروز مشخص شد مهدی ترابی و وحید امیری دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در دیدار حذفی غایب هستند. البته ترابی که مصدوم است اما کادر فنی به امیری استراحت داد. غیر از اینها نام حامد پاکدل هم از لیست بازی دیروز خط خورد. پاکدل دو سه روز قبل مصدوم شد و با بدشانسی بازی حذفی را از دست داد.
 
 
اولین کاپیتانی نعمتی
با نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا سه کاپیتان اصلی پرسپولیس در بازی دیروز و البته خروج وحید امیری از لیست بازی، بازوبند کاپیتانی به سیامک نعمتی رسید. این اولین کاپیتانی نعمتی در یک بازی رسمی بود. گفتنی است اگر نعمتی هم در ترکیب قرار نمی‌گرفت قاعدتاً مهدی شیری باید بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست.
 
 
بازگشت پهلوان بعد از سه هفته 
احسان پهلوان که در بیست دقیقه ابتدایی بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم شده بود بعد از سه هفته دوباره به ترکیب سرخ‌ها برگشت. جالب اینکه حدود یک هفته از حضور پهلوان در کار گروهی گذشت که او به ترکیب اصلی رسید.
 
 
ترکیب دوباره لو رفت
حتی ترکیب اصلی بازی پرسپولیس در جام حذفی هم لو رفت. دیروز صبح ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در سایت‌های خبری منتشر شد و یک ساعت مانده به مسابقه با اعلام ارنج اصلی باز هم مشخص شد ارنج لو رفته است.
 
 
زیر باران
در شرایطی که پرسپولیس در هیچ‌کدام از بازی‌های لیگ برتری‌اش چه در تهران و چه خارج از تهران زیر باران بازی نکرده بود دیروز با بارش شدید باران غافلگیر شد و تمام  90 دقیقه را زیر باران بازی کرد. البته هر دو تیم خوش‌شانس بودند که زمین آزادی خراب نشد.

Page Generated in 0.0053 sec