printlogo


کد خبر: 239318تاریخ: 1400/9/30 00:00
خبر

دو شاگرد یحیی
 در تیم حریف
قبل از شروع بازی در حالی که یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و حمید مطهری قصد داشتند برای خوش و بش با نیمکت‌نشین‌های تیم میزبان به سمت نیمکت این تیم بروند، تأخیر چند دقیقه‌ای در ورود اعضای تیم ویستاتوربین سبب شد پرسپولیسی‌ها برای در امان ماندن از بارش باران دقایقی به جایگاه داور چهارم و ناظر بازی بروند. کادرفنی تیم ویستاتوربین به گل‌محمدی یک دسته گل اهدا کرده و با وی عکس یادگاری گرفتند. هادی خیری و میلاد توکلی دو بازیکن تیم حریف قبل از بازی با یحیی گل‌محمدی خوش و بش کردند.
 
دلجویی عیسی از سرلک 
در حالی که گل دوم پرسپولیس می‌توانست به نام میلاد سرلک تمام شود اما عیسی آل کثیر روی خط دروازه توپ را به تور دوخت تا این گل به نام او زده شود. جالب اینکه عیسی بلافاصله از سرلک دلجویی کرد و سرلک هم که زیاد برایش مهم نبود آل مثیر را رد آغوش گرفت.
 
 
اولین گل شریفی
محمد شریفی با به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس در دقیقه 63 برای اولین‌بار از زمان حضورش در این تیم موفق به گلزنی شد.
 
 
شادی عجیب شجاعی
علی شجاعی که بعد از حضور در دفاع چپ با ورود سعید آقایی به بازی به پست هافبک راست رفته بود گل چهارم پرسپولیس را به زیبایی به ثمر رساند. شجاعی بعد از این گل شادی دیبالایی‌اش را انجام داد اما عجیب اینکه بعد از دست دادن با حمید مطهری لب خط سمت نیمکت رفت و با بسیاری از نفرات روی نیمکت دست داد. جالب اینکه مهدی عبدی با خنده به شجاعی می‌گفت به زمین برود و در بازی حاضر باشد.
 
 
کنایه به کمک داور
پس از اینکه عیسی آل‌کثیر گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد، یکی از بازیکنان تیم ویستاتوربین که اعتقاد داشت باید قبل از گل خطای میلاد سرلک اعلام شود با کنایه به محمد راهی، کمک داور اول بازی گفت «دستت درد نکند». پس از به ثمر رسیدن گل سیامک نعمتی هم برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ویستاتوربین به سمت کمک داور اول بازی رفته و به شدت به وی اعتراض کردند.

Page Generated in 0.0051 sec