printlogo


کد خبر: 239301تاریخ: 1400/9/30 00:00
اسلامی: دستم شکسته اما می‌خواهم با آتل بازی کنم
از تجربه قهرمانی سرمربی‌مان استفاده می‌کنیم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
کریم اسلامی مهاجم گلزن تیم نساجی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه دست در دیدار مقابل آلومینیوم با آن مواجه شد دستش را آتل گرفته؛ موضوعی که برای او نگران‌کننده شده و ذهنش را مشغول ساخته با این وجود او از تمام تلاشش برای رسیدن هر چه سریع‌تر به بازی‌های تیمش حتی با وجود دست آتل بسته حرف می‌زند.
 
در ابتدا از بازی پر حرف و حدیث‌تان مقابل آلومینیوم شروع کنیم.
من در آن بازی یک گل سالم زدم که به اشتباه آفساید اعلام شد چون زمانی که شجاعی پاس داد من در موقعیت آفساید قرار نداشتم و در مورد گلی که زدم و بعد از آن بعضی‌ها گفتند که مدافع‌مان خطا کرده و بعد هم به من پاس داده هیچ خطایی از سوی مدافع ما انجام نشد و پاس در موقعیت کاملاً سالم به من رسید که با ضربه سر آن را به گل تبدیل کردم.
به نظر مصدومیتت از ناحیه دست جدی شده.
بله، متأسفانه پس از معاینه دقیق و عکسبرداری مشخص شد که دست چپم از ناحیه کف دست دچار شکستگی شده به همین دلیل مجبور شدم دستم را آتل ببندم.
باز هم باید خدا را شکر کنی که فقط با آتل حل شده.
نه اینطور که نبود چون پزشک اعتقاد داشت برای اطمینان بهتر باید دستم را گچ بگیرم یا اینکه برای رفع شکستگی حتماً دستم را مورد عمل جراحی قرار دهم اما از آنجا که تیمم در کوران مسابقات قرار داشت با مسئولیت خودم ترجیح دادم از این دو کار صرفنظر کنم و با آتل فعلاً کار را پیش ببرم.
این ریسک برایت تبعات نخواهد داشت؟
دکتر به من گفت اگر از دو اقدامی که گفته صرفنظر کنم ممکن است دستم دچار استخوان اضافه شود و در بازی‌ها هم با برخورد دچار مشکل شوم اما فعلاً که آتل گرفتم و منتظرم در چند روز آینده باز هم با یک دکتر دیگر کارم را پیگیری کنم.
در لیگ هم با تیم مس رفسنجان بازی دارید.
با این تیم در خانه حریف بازی داریم؛ تیمی که بازی خوبی را ارائه می‌دهد و از مهره‌های خوبی هم بهره می‌برد از همین رو نباید آنها را دست‌کم بگیریم و با تمام قدرت به مصاف این تیم برویم. قطعاً هدف ما چیزی جز کسب سه امتیاز نیست و برای رسیدن به این مهم قطعاً بازیکنان‌مان تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد.
طوری صحبت می‌کنی که به نظر در آن بازی هم حضور نداری؟
بعید می‌دانم با توجه به وضعیتی که دارم مقابل مس رفسنجان هم بازی کنم چون بازی با دست آتل گرفته هم ریسک خاص خودش را دارد اما به هر حال به زودی تصمیم می‌گیرم و وضعیتم مشخص خواهد شد.
برای قهرمانی در جام حذفی هم به نظر خیلی امیدوارید.
سرمربی ما سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد به همین دلیل حتماً می‌توانیم از تجربه سرمربی‌مان نهایت استفاده را ببریم.
 

Page Generated in 0.0069 sec