printlogo


کد خبر: 239293تاریخ: 1400/9/30 00:00
خبر

دستور مخبر برای پوشش بیمه‌ای قهرمانان و مربیان
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستور معاون اول رئیس جمهوری به وزیر ورزش و جوانان برای بیمه شدن قهرمانان و مربیان ورزشی ملی خبر داد.عباس مقتدایی گفت: «در نامه‌ای به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهوری درخواست کردم که قهرمانان و مربیان ورزشی در سطوح ملی تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرند.»او ادامه داد: «به دنبال آن معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان دستور رسیدگی داد تا قهرمانان ورزشی و مربیان در سطوح ملی تحت پوشش بیمه قرار گیرند.»
 
 
 
ستاره هندبال به توصیه سرمربی تیم ملی گوش کرد
الله‌کرم استکی به الاهلی قطر ملحق شد
الله‌کرم استکی و مهدی بیجاری، دو ستاره هندبال ایران برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود با باشگاه الاهلی قطر به توافق رسیدند و قرار است به زودی راهی این کشور شوند.
استکی، کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان است و بیجاری هم از ملی‌پوشان سابق به شمار می‌رود که عضوی از نسل طلایی هندبال ایران بود. گفته می‌شود این دو بازیکن از ماه ژانویه به قطر می‌روند تا در ترکیب تیم الاهلی قرار بگیرند.
هدایت این تیم قطری را مربی الجزایری بر عهده دارد. الاهلی هم‌ اکنون در پنجم جدول رده‌بندی لیگ قطر قرار گرفته است. این تیم غیر از استکی و بیجاری، بازیکنانی از کشورهای صربستان و بوسنی را هم در ترکیب خود دارد.
الله‌کرم در حالی به الاهلی ملحق شد که فرناندز، سرمربی تیم ملی هندبال مدتی قبل نام وی را در فهرست ملی‌پوشان قرار داد اما در نشست خبری اعلام کرد که اگر او می‌خواهد در رقابت‌های قهرمانی آسیا، جزو نفرات نهایی باشد، باید حتماً در یک باشگاه (چه داخلی، چه خارجی) بازی کند و حضور فعالی داشته باشد تا سرمربی تیم ملی او را آنالیز کند و البته توجیهی برای دعوت از این بازیکن هندبال داشته باشد.
 
 
 
رأی کمیته استیناف والیبال برای تشکری
یک جلسه محرومیت قطعی و ۱۵ میلیون جریمه
با رأی کمیته استیناف، آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نشست روز دوشنبه، هشتم آذرماه اتفاقات و حواشی دیدار پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر (سوم آذرماه) را بررسی کرد و در پایان عادل غلامی بازیکن شهرداری ارومیه را به یک جلسه محرومیت قطعی و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و آرمین تشکری بازیکن تیم پیکان تهران را با توجه به نداشتن سابقه و پرونده‌ای در کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
باشگاه پیکان تهران و آرمین تشکری طی نامه‌ای به حکم کمیته انضباطی اعتراض و درخواست کردند با توجه به نداشتن سابقه در کمیته انضباطی و همچنین نبود زمان کافی از اعلام رأی تا مسابقه بعدی این تیم، تا زمان بررسی این پرونده در کمیته استیناف، اجرای حکم این بازیکن به تعویق بیفتد که فدراسیون والیبال با این درخواست موافقت کرد.بر این اساس جلسه کمیته استیناف ۲۱ آذر‌ماه با حضور اعضا برگزار شد و این کمیته پس از بررسی‌های لازم به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل و پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی توسط آرمین تشکری رأی داد.
 
 
 
۴ طلا، یک نقره و ۳ برنز برای کاراته ایران در روز سوم
درخشش ایرانی‌ها در آلماتی
نمایندگان کاراته ایران در روز سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با درخشش خود موفق به کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است. در پایان روز سوم در بخش کومیته انفرادی رده امید دختران و پسران آتوسا گلشاد‌نژاد، مبینا حیدری، علیرضا حیدری و محسن صفرنژاد طلایی شدند. آیدا خوشبختی به مدال نقره رسید و محمدرضا سواری، هادی کیانی و زهرا بنیانی ۳ برنز به دست آوردند. در رقابت‌های روز گذشته نیز ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی دو کاتارو تیم بزرگسالان با قرار‌ گیری در جایگاه دوم گروه خود راهی دیدار رده‌بندی شدند و امروز باید برای کسب نشان برنز تلاش کنند. با ۴ طلا، یک نقره و ۳ مدال برنزی که روز گذشته ملی‌پوشان کاراته کشورمان کسب کردند مجموع مدال‌های ایران به ۱۳ طلا، ۵ نقره و ۸ برنز رسید. مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0056 sec