printlogo


کد خبر: 239286تاریخ: 1400/9/30 00:00
اردوگاه آبی

 وریا بالاخره برگشت
سرانجام وریا غفوری کاپیتان استقلال به تمرینات این تیم برگشت. وریا که به دلیل آسیب دیدگی بازی‌های اخیر تیمش را از دست داد، پس از پشت سر گذاشتن کامل دوران مصدومیت از دیروز به تمرینات تیمش اضافه شد. استقلالی‌ها روز گذشته یک جلسه تمرینی در ورزشگاه آرارات انجام دادند که کاپیتان آبی پوشان در این تمرین حضوری کامل داشت اما به صورت اختصاصی تمرین کرد. 
وریا همیشه یکی از بهترین بازیکنان استقلال داخل زمین بوده است. کاپیتان استقلال از جناح راست طراح اکثر حملات استقلال است و بارها پاس گل به بازیکنان استقلال داده و یا اینکه برای این تیم گل زده است. غفوری یک لیدر تمام عیار داخل زمین مسابقه است و فرهاد مجیدی با حضور این بازیکن دغدغه‌ای ندارد. 
البته وریا فعلاً مجبور است که به صورت اختصاصی کار کند و نمی‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند. استقلال فعلاً بالانشین جدول است و در لیگ برتر شرایط خوبی دارد. 
استقلالی‌ها در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف تیم قعرنشین پدیده بروند.
 
 
مصدومیت دانشگر جدی نیست 
محمد دانشگر مدافع استقلال در جریان دیدار تیمش مقابل نود ارومیه دچار مصدومیت شد.
 او اگرچه تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت اما بعد از بازی لنگ لنگان ورزشگاه آزادی را ترک کرد تا نگرانی‌هایی درباره‌اش به وجود بیاید. بعد از بازی دانشگر در تمرین دیروز استقلال هم حضور داشت و آخرین وضعیتش را به پزشکان توضیح داد. بعد از معاینه دانشگر مشخص شد که درد او به خاطر ضرب خوردگی بوده و مصدومیتش جدی نیست.
 بر این اساس مدافع باتجربه آبی‌ها مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر ندارد و با صلاحدید فرهاد مجیدی می‌تواند در بازی حساس مشهد به میدان برود. 
دیدار شهرخودرو و استقلال ساعت 15 روز جمعه هفته جاری در مشهد برگزار می‌شود. استقلالی‌ها می‌توانند در صورت پیروزی همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهند، بعید است که تیم پدیده بتواند حریف خطرناکی برای استقلال باشد.

Page Generated in 0.0054 sec