printlogo


کد خبر: 239276تاریخ: 1400/9/30 00:00
طنزیم
طنز سرخود

هومن جعفری
 
 از فاصله‌ای که بین نیمکت ذخیره‌های استقلال با ترکیب اصلی این تیم وجود دارد، ژاپنی‌ها می‌توانند برق توکیو را تأمین کنند. گفتم باشگاه استقلال در جریان باشد. شاید بشود دوزار درآمدزایی کرد!
*
یورگن کلاب بعد از بازی با تاتنهام به داور گفته: «من به داورها احترام می‌گذارم و با آنها مشکلی ندارم! تنها داوری که با او به مشکل می‌خورم تو هستی!»
خیلی دارم تلاش می‌کنم از این دیالوگ طنزی در مورد کمیته داوران خودمان بنویسم که متأسفانه نمی‌شود! اصولا هر طنزی در ایران در مورد داوران بی‌مزه از آب در می‌آید!
*
خبر را بخوانید:
«توافق نجومی لالیگا با دو شبکه تلویزیونی می‌تواند رئال و بارسا و در مجموع فوتبال اسپانیا را وارد دورانی تازه کند. قراردادی که پلت فرم‌های معروف را به اسپانیا خواهد کشاند. همین هفته بود که تأیید شد حق پخش تلویزیونی بازی‌های لالیگا در 5 فصل آینده به دو شبکه «دازِن» و «مووی استار» واگذار شده است. از این معامله، 4950 میلیون یورو (معادل 171 هزار میلیارد تومان) بین باشگاه‌ها تقسیم خواهد شد و طبق ادعای خاویر تباس رئیس لالیگا، این یک توافق تاریخی است.»
رقم را در ذهنتان تکرار کنید. بعد به حق پخشی که نمی‌دهیم، بلیت فروشی که اصلا معلوم نیست توی جیب چه کسی می‌رود و حق تبلیغات دور زمین که تازه آزاد شده، فکر کنید و از ته دل بخندید! طنز از این بالاتر!
 

Page Generated in 0.0050 sec