printlogo


کد خبر: 239268تاریخ: 1400/9/30 00:00
معلوم نیست در اوپن استرالیا باشم
نادال: برای پول بازی نمی‌کنم

 رافائل نادال می‌گوید تضمینی برای اینکه ماه آینده در رقابت‌های اوپن استرالیا حضور داشته باشد، وجود ندارد. تنیسور پرافتخار اسپانیایی در روزهای اخیر در رقابت‌های نمایشی مبادله در ابوظبی شرکت کرد در حالی که آخرین بار در مرداد در مسابقات اوپن سیتی در واشنگتن بازی کرده بود. کار نادال در تورنمنت امارات با شکست‌های نزدیک برابر اندی ماری و دنیس شاپوفالوف پایان یافت.
نادال 35 ساله بعد از باخت در نیمه‌نهایی رولان گاروس به دلیل مصدومیت پا چهار ماه نتوانست بازی کند و مجبور شد از حضور در ویمبلدون، المپیک توکیو و اوپن آمریکا انصراف بدهد.
او 20 عنوان قهرمانی در گرنداسلم‌ها به دست آورده و در کنار راجر فدرر رکورددار است. نفر ششم رنکینگ جهانی درباره بازی در نخستین گرنداسلم سال 2022 گفت: «آرزویم این است که به این مسابقات بروم و بهترین عملکرد را در استرالیا داشته باشم اما راستش را بخواهید اصلا نمی‌توانم تضمین بدهم. باید با تیمم صحبت کنم. بیشتر از شش ماه از آخرین مسابقه رسمی من می‌گذرد. کار سخت است و من این را قبول دارم. من توانستم در هر دو مسابقه شرکت کنم و شانس پیروزی هم داشتم. بنابراین باید مثبت فکر کرد. در دوران تنیسم بارها با این فرآیند روبه‌رو شده‌ام، باید تمرین کنم و سلامت خود را به طور کامل به دست آورم، در این صورت مطمئنا بر‌می‌گردم. من برای پول یا صرف سرگرمی بازی نمی‌کنم، بازی می‌کنم برای اینکه به اهدافم برسم یا اینکه حداقل از تلاش رسیدن به هدف لذت ببرم.»
اوپن استرالیا از 27 دی در ملبورن شروع می‌شود.
 

Page Generated in 0.0067 sec