printlogo


کد خبر: 239266تاریخ: 1400/9/30 00:00
یوونتوس-کالیاری، ساعت 23:15
به دنبال پایان خوش

 یوونتوس در آخرین بازی سال 2021 میزبان کالیاری است و می‌خواهد فاصله‌اش را با جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان حفظ کند. دو تیم شرایط متفاوتی دارند، میزبان چهار تا از پنج بازی آخرش در رقابت‌های مختلف را برده و میهمان دو ماه است به پیروزی نرسیده.
یووه در ادامه بازی‌هایش برابر تیم‌های کوچکتر ایتالیا با دو گل بولونیا را برد. این پیروزی در امیلیا رومانیای مه‌آلود بعد از تساوی با ونیتزیا، تیم را به جاده موفقیت برگرداند و با رم و فیورنتینا در امتیاز 31 مساوی شدند هرچند بعد از این، دو تیم در رده هفتم قرار دارند. البته تیم ماسیمیلیانو آلگری با تیم صدرنشین اینترمیلان 12 امتیاز فاصله دارد.
اگرچه موراتا برای پنجمین بار گل زد اما تیم آلگری همچنان در حمله بدون برنامه و سرگردان است. یوونتوس 25 گل زده که از 8 تیم نیمه بالای جدول کمتر است اما آلگری تأیید کرده به دلیل محدودیت‌های مالی باشگاه هیچ کس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیم اضافه نمی‌شود. البته نباید مشکلی برای پیروزی برابر تیمی که فصل قبل رفت و برگشت به یوونتوس باخته، وجود داشته باشد. در مجموع یووه از 10 بازی آخرش 9 برد برابر کالیاری با هفت کلین‌شیت به ثبت رسانده. کالیاری از زمان بازگشت به دسته اول در سال 2016 در 10 بازی با یووه تنها چهار گل زده و همه اینها یعنی یووه روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد. در واقع با آنکه مربی سابق ناپولی، والتر ماتزاری را از شهریور انتخاب کرده‌اند اما هنوز به ثبات نرسیده‌اند و با تنها یک پیروزی در این فصل در رده نوزدهم جدول قرار دارند. این تیم اول هفته با چهار گل مغلوب میهمانش، اودینزه شد.
 
اخبار تیمی
آرتور بعد از پیروزی مقابل بولونیا که در نیمه دومش به خاطر خستگی تعویض شد، مورد انتقاد مربی قرار گرفت و احتمالاً در این بازی به نیمکت برود و جای خود را به مانوئل لوکاتلی یا رودریگو بنتانکور بدهد که در بازی آخر تعویضی بودند. فدریکو کیزا، دانیلو و آرون رمزی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند در حالی که وضعیت لوکا پلگرینی، مدافع چپ یووه مبهم است. الکس ساندرو می‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند در حالی که هموطن برزیلی‌اش، کایو ژرژ آماده بازی است اگر پائولو دیبالا شرایط بازی را به دست نیاورد.رزوان مارین، هافبک کالیاری با اخراج مقابل اودینزه محروم است و به تورین نمی‌رود ضمن اینکه همکارش در وسط زمین، کوین استروتمان همچنان با مصدومیت درگیر است.
 
‌ترکیب احتمالی
یوونتوس: شزنی، کوادرادو، بونوچی، دلیخت، ساندرو، ربیو، لوکاتلی، مک کنی، برناردسکی، ژرژ، موراتا
کالیاری: کرانیو، کاسرس، سپیتلی، کاربونی، زاپا، اولیوا، دیولا، ناندس، دالبرت، پدرو، بالده
 

 


Page Generated in 0.0057 sec