printlogo


کد خبر: 239262تاریخ: 1400/9/29 00:00
سپاهان یک – اورکی اسلامشهر صفر
یک گل برای بازی یک گله!

در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی سپاهان از تیم کم نام و نشان و لیگ دویی شهید اورکی اسلامشهر میزبانی کرد. بازی با حملات سپاهان آغاز شد و نیمه اول بازی کاملاً یکطرفه و در دست شاگردان نویدکیا بود. طلایی پوشان موفق نشدند در 45 دقیقه نخست از چندین موقعیتی که به دست آورده بودند استفاده کنند تا تیم‌ها با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.
نیمه دوم نیز توپ و میدان در اختیار سپاهانی‌ها بود و پس از یک ربع حمله سرانجام مقاومت اسلامشهری‌ها شکست. پاس زمینی در عمق هافبک سپاهان در محوطه به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن در حالی که توسط سه مدافع احاطه شده بود دفاع حریف را برهم ریخت و با یک پاس کات‌بک به موقع فرصت گلزنی را برای سجاد شهباززاده فراهم کرد. تکل بلند آقای گل فصل گذشته لیگ، گل اول بازی را برای سپاهان رقم زد.
در 30 دقیقه باقی‌مانده نیز سپاهان موقعیت‌هایی داشت اما در کل ترجیح می‌داد بی‌محابا و با عجله دست به حمله نزند. سپاهانی‌ها دقایق پایانی نیز با کنترل مسابقه پیروز این نبرد شدند. 
بازی که تقریباً در تمام 90 دقیقه در زمین حریف لیگ دویی و با یک گل دنبال می‌شد اما در نهایت سپاهان تنها یک گل به ثمر رساند تا با برتری حداقلی به مرحله بعدی صعود کند.
 

Page Generated in 0.0058 sec