printlogo


کد خبر: 239239تاریخ: 1400/9/29 00:00
صدری تعهد داد و توضیحاتش قانع‌کننده بود
مشکل مجوز حرفه‌ای پرسپولیس حل شد

بعد از مسائلی که افشین پیروانی در مصاحبه‌های اخیرش پیرامون مجوز حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس اعلام کرده بود نگرانی‌هایی برای هواداران پرسپولیس ایجاد شد که نکند تیم محبوب‌شان در لیگ قهرمانان آسیا 2022 حاضر نباشد اما دیروز سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این مجوز اخذ شده و نگرانی وجود ندارد.
روز گذشته جلسه‌ای بین سیدمجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل استقلال با داریوش مصطفوی و سعید عباسی مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برای رسیدگی به بحث صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شد که در پایان این نشست، سید‌مجید صدری اعلام کرد مشکل صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس حل شده است.
بعد از این جلسه صدری در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت: «می‌توانم این نوید را به هواداران عزیز بدهم که با عنایت به تلاش‌های ما و بزرگواران حاضر در جلسه، مشکل حرفه‌ای‌سازی حل شد و قرار شد مواردی که مد نظر دوستان است را بلافاصله انجام دهیم.»
او با بیان اینکه مشکل حرفه‌ای‌سازی در کمتر از سه ماه حل شد، گفت: «امیدواریم دیگر این مشکلات را برای این دو باشگاه نبینیم. آقایان عباسی، مصطفوی، عزیزی خادم و سهیل مهدی به هر دو تیم کمک کردند. این خبر خوبی است که می‌توانیم به هواداران عزیز بدهیم. امروز (دیروز) توانستیم مشکل مجوز حرفه‌ای‌سازی را حل کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا در خدمت هواداران باشیم و مقام بیاوریم. امیدوارم با تمام جدیت لطف این دوستان را در زمین بازی جبران کنیم و برای کشور عزیزمان باعث افتخار و سربلندی شویم.»
مجید صدری همچنین گفت: «آقای عزیزی خادم به قدری پیگیر موضوع بود که وقتی دیروز (شنبه) با او‌ صحبت کردم با این سرعت جلسه امروز (یکشنبه) تشکیل شد تا مسائل را حل و فصل کنیم.»
سرپرست پرسپولیس درباره مشکلاتی که گریبان این تیم را در این زمینه گرفته بود گفت: «دو، سه مشکل اصلی بود. نخست در بحث مالی بود که در بخش کالدرون، این پرونده را بستیم. در بحث‌های دیگر هم تعهد دادیم و مخصوصاً آقای مصطفوی راهنمایی‌هایی انجام دادند که به واسطه آن، مسأله حل شده است. چیزی که آقای مصطفوی در این جلسه مطرح کردند، این بود که باید پشت یک میز مسائل را حل کنیم. خدا را شکر توضیحاتی که دادیم، قانع‌کننده بود و راهنمایی آنها را به دیده منت قبول کردیم و فکر می‌کنم این مسائل را برای دو تیم نداشته باشیم.»
صدری در حالی اعلام کرده مشکل مجوز حرفه‌ای پرسپولیس حل شده که داریوش مصطفوی مسئول کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کرده این مشکل حل خواهد شد. 
در واقع هنوز این مسأله قطعی نشده بلکه کمیته استیناف حرفه‌ای‌سازی مدارک و توضیحات باشگاه پرسپولیس را قبول کرده و این کمیته باید تأییدیه‌اش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستد که در آن صورت اخذ این مجوز نهایی خواهد شد. اتفاقی که ظاهراً مصطفوی قولش را به صدری داده است.

Page Generated in 0.0048 sec