printlogo


کد خبر: 239233تاریخ: 1400/9/29 00:00
دهقانی: قرعه برای تراکتور اهمیتی ندارد
سولدو صاحب سبک و فنی است

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
رضا دهقانی بازیکن تهاجمی تیم تراکتور‌سازی که یکی از دو گل تیمش را در مصاف با نفت مسجد‌سلیمان به ثمر رساند از تغییرات تیم‌شان به سر مربیگری سولدو صحبت می‌کند. او همچنین از عزم جدی تیم‌شان برای رقم زدن بهترین نتایج برای هواداران تراکتور حرف می‌زند.
 
چرا تراکتور را انتخاب کردی؟
 در باره تراکتور باید بگویم که پیشنهادهای دیگری جز این تیم داشتم اما تیم تراکتور را با فکر و مشورت کسانی انتخاب کردم که به مسائل این تیم به خوبی آشنایی داشتند و زمانی حتی به عنوان کاپیتان تیم تراکتور هم بازی کرده بودند. تمام این اقدامات را انجام دادم چون دوست داشتم در تیم جدیدم موفق باشم و بیشترین کارایی را داشته باشم.
رابطه‌ات با هواداران تیم تراکتور چگونه است؟
 حس خوبی از فوتبال در تبریز و تمرین در یکی از پرهوادارترین و محبوب‌ترین تیم‌های ایران دارم و همیشه ارتباط و احترام زیادی بین من و هواداران تیم تراکتور وجود داشته و دارد. هواداران تراکتور بزرگترین پشتوانه و دلگرمی ما و بزرگترین عاملی هستند که موجب می‌شوند بیشترین تلاش را انجام دهیم.
گل قشنگی به نفت مسجدسلیمان زدی.
 بازیکنی هستم که توانایی زدن ضربه با هر دو پا را دارم به همین دلیل لحظه‌ای در پشت محوطه شرایط را برای گلزنی خوب و مناسب دیدم از همین رو با شوتی محکم با پای چپ توپ را به تور دروازه حریف دوختم و خوشحال شدم از این جهت که دوست داشتم پیروز شویم و جایگاه تیم‌مان را هر چه زودتر به شرایط خوبی برسانیم، در این بین باید این توضیح را بدهم که ناهماهنگی‌هایی قبلاً وجود داشت اما هرچه جلوتر رفتیم شرایط‌مان بهتر شد که این عامل  امیدواری‌های‌مان را هم بیشتر کرده است.
و درباره زونیمیر سولدو.
 سولدو مربی خوب و صاحب سبک و به قول ما فوتبالی‌ها مربی فنی است که از زمانی که به تیم ما آمده انصافاً خیلی خوب تیم را تمرین داده و شرایط خوبی به لحاظ فنی بر تیم ما حاکم کرده است.
چه جایگاهی برای تراکتور در پایان فصل متصوری؟
 قهرمانی، پروسه خاص خودش را دارد و امتیاز گرفتن هم در فوتبال ایران سخت است اما انصافاً تراکتور امکانات بسیار خوبی نظیر زمین چمن بسیار خوب و عالی، رختکن ایده‌آل و سایر موارد لازم برای موفقیت را دارد از همین رو تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و با این دیدگاه جلو می‌رویم که بهترین رده و جایگاه ممکن را کسب کنیم و رده‌ای را به دست بیاوریم که هواداران‌مان را از عملکردمان خوشنود و راضی کنیم.
در چند پست می‌توانی بازی کنی؟
توانایی بازی در پست‌های وینگر چپ و راست را دارم و قادرم در این پست‌ها ایفای نقش کنم و سولدو هم ترجیح می‌دهد از من بیشتر در دو پست وینگر استفاده کند.
امروز با مس رفسنجان در جام حذفی بازی دارید.
 قرعه برای ما فرقی نمی‌کند، چه بسا که بازی در خانه ما برگزار می‌شود و از سوی دیگر نام تیم ما تراکتور است به همین دلیل باید تیم مس رفسنجان را شکست دهیم و به مرحله بعد برویم. بعد از این بازی هم با هوادار در لیگ بازی داریم که مربی خوبی دارد و تیم قابل احترامی محسوب می‌شود اما ما حتماً تلاش می‌کنیم در این بازی بهترین عملکرد را داشته و با سه امتیاز از آن دیدار خارج شویم.
تیم شما خیلی از غیبت هوادارانتان ضرر می‌کند؟
قطعاً غیبت تماشاگر خیلی به ضرر تیم ما تمام می‌شود و من امیدوارم هواداران هر چه زودتر بیایند تا ما شاهد بازی جذاب‌تری در لیگ خصوصاً از جانب تیم ما باشیم چه بسا که همه می‌دانند جزو بهترین و پرهوادار‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم از همین رو امیدوارم هر چه زودتر هواداران‌مان بیایند تا لیگ با جذابیت بهتری برگزار شود.
 

Page Generated in 0.0051 sec