printlogo


کد خبر: 239232تاریخ: 1400/9/29 00:00
جام حذفی

ادامه بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی
تراکتور به دنبال جبران باخت مقابل مس رفسنجان
رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک‌شانزدهم از روز گذشته شروع شده و باشگاه‌ها برای بهره‌مندی از ظرفیت این بازی‌ها و نشان دادن توانایی فوتبالی‌شان رقابت‌ها را استارت زدند. امروز هم سه دیدار از این بازی‌ها برگزار خواهد شد. دیدار نفت آبادان و شمس‌آذر قزوین که قرار بود روز گذشته برگزار شود به دلیل لغو شدن پرواز شمس‌آذر قزوین، این بازی امروز برگزار خواهد شد. صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف قزوینی‌ها خواهد رفت که این تیم در جدول رده‌‌بندی لیگ برتر اوضاع خوبی ندارد و با کسب 9 امتیاز از 10 بازی در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است. آبادانی‌ها کار سختی مقابل تیم قزوینی نخواهند داشت اما غفلت آنها ممکن است برای آنها گران تمام شود چرا که به طور حتم شمس‌آذر قزوین تلاش خواهد کرد برای ادامه حضورش در این بازی‌ها، این تیم لیگ برتری را از پیش رو بردارد. البته شمس‌آذر هم در جدول لیگ یک فوتبال کشورمان شرایطی مشابه صنعت نفت دارد و از 10 بازی گذشته فقط 10 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد. امروز تیم لیگ برتری هوادار تهران با سرمربیگری عنایتی میهمان خلیج فارس ماهشهر خواهد بود. هوادار هنوز نتوانسته در لیگ برتر بازی‌های خود در لیگ دسته اول را تکرار کند اما در یکی دو بازی اخیر توانست بازی‌های خوبی را برگزار کند و از 10 بازی 9 امتیاز کسب کرده که جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است. احتمالاً تیم خلیج فارس ماهشهر حریف سختی برای شاگردان باانگیزه عنایتی نخواهد بود.
اما مهم‌ترین دیدار امروز این رقابت‌ها بین دو تیم لیگ برتری تراکتورسازی و مس رفسنجان خواهد بود. تراکتورسازی با کسب 11 امتیاز از 10 بازی در رده نهم جدول رده‌‌بندی قرار گرفته و اوضاع چندان خوبی در این رقابت‌ها ندارد اما مس رفسنجان با بازی‌های خوبی که برگزار کرده است توانسته با 18 امتیاز در رده پنجم قرار گیرد. این دو تیم در هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که مس رفسنجان در خانه‌اش توانست 3 بر 2 پیروز میدان شود اما این‌ بار تراکتورسازی میزبان است و قطعاً به دنبال پیروزی و جبران گذشته است.
 
 
 
سولدو: در جام حذفی تیم برتر وجود ندارد
زونیمیر سولدو سرمربی تراکتور درباره بازی امروز تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله یک‌شانزدهم مسابقات فوتبال جام حذفی می‌گوید: «در جام حذفی تیم برتر وجود ندارد و اتفاقات زیادی در این بازی‌ها می‌افتد. این بازی‌ نیز استثنا نیست. ما چند روز پیش هم با مس رفسنجان بازی کردیم. قطعاً بازی آسانی نخواهیم داشت، ولی تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد می‌تواند سربلند از زمین بیرون بیاید. امیدوارم بازیکنان با تمریناتی که انجام داده‌ایم بازی خوبی در زمین ارائه کنند. پیش‌بینی در جام حذفی خیلی سخت است. ما امروز تلاش می‌کنیم بازی‌مان را به تیم حریف تحمیل کنیم. مخصوصاً اگر بتوانیم با تمرکز خوب در درگیری‌های وسط زمین پیروز شویم و مثل بازی قبل موقعیت‌های خوبی ایجاد و از فرصت‌ها استفاده کنیم.» او درباره داوری‌ها اینطور می‌گوید: «من تمرکز زیادی روی کار داوری نمی‌گذارم، ولی امیدوارم اشتباهات داوری در بازی‌های قبل سهوی باشد. بحث عمدی در کار نیست. تمام تلاش من روی این است که بچه‌ها آماده باشند و با یک بازی خوب کاری کنند که مسائل داوری هم باعث ضرر نشود. دائماً به بازیکنان هم گفتم که در مسائل داوری دخالت نکنند، چون به جز ضرر بیشتر چیزی عایدشان نمی‌شود. بچه‌ها باید تمرکز خوبی داشته باشند و کارشان را با دقت انجام دهند و به هدفشان برسند، بدون توجه به قضاوت داور.»
 

 


Page Generated in 0.0050 sec