printlogo


کد خبر: 239231تاریخ: 1400/9/29 00:00
خبر

 برنامه جدید برای ستاره سلوی الصباح
فرشته کریمی در اردوی تیم ملی کویت
بعد از اتمام لیگ برتر فوتسال زنان کویت که اواسط بهمن‌ماه خواهد بود، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با توافق با شهرزاد مظفر که سکاندار تیم ملی فوتسال زنان کویت است، قرار شده اردوی مشترکی با حضور بازیکنان کویتی و بازیکنانی که در لیگ کویت شاغل هستند را برگزار نمایند. طبق برنامه زمان‌بندی، 2 فوریه 2022 (13 بهمن 1400) قرار است اردوی جدید تیم ملی کویت برگزار شود. این اردوی مشترک در جهت افزایش کیفیت فنی بازیکنان کویتی و محک زدن آنها در مقابل بازیکنان باکیفیت‌تر است.
در حال حاضر بازیکنانی از اوکراین، برزیل، تونس، آرژانتین، تایلند و البته ایران در لیگ فوتسال زنان کویت شاغل هستند که تنها ایرانی شاغل در این لیگ، فرشته کریمی است. با توجه به تعطیلی ادامه‌دار تیم ملی فوتسال زنان ایران، حضور کریمی در اردوی تیم ملی کویت مطمئناً می‌تواند اقدام خبرسازی باشد و باید دید این ستاره ایرانی در اردوی یک‌هفته‌ای کویتی‌ها چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد؛ به ویژه آنکه توانسته امسال در لیگ فوتسال زنان کویت نقش کلیدی در ترکیب تیم سلوی الصباح ایفا کند. 
 
 
 سؤال بزرگ در یونان:
حاجی‌صفی در ترکیب است یا محمدی؟
میلاد محمدی که به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران پا بازی آ.ا.ک در هفته چهاردهم سوپرلیگ یونان را از دست داده بود با حضور در تمرینات گروهی تیمش آماده بازگشت به میدان شد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده انتظار می‌رود میلاد محمدی برای بازی دوشنبه تیم آ.ا.ک برابر اوفی در هفته پانزدهم سوپرلیگ یونان از ابتدا به میدان برود. میلاد محمدی یکی از بازیکنان اصلی آ.ا.ک در فصل جاری محسوب می‌شود و در بازی قبلی این تیم احسان حاجی‌صفی جایگزین او شده بود.
البته دیگر رسانه‌های یونانی احتمال داده‌اند محمدی از ابتدا وارد زمین نشود و احسان حاجی‌صفی برای این دیدار هم جای هم‌پستی ایرانی خود را بگیرد. تیم آ.ا.ک با 30 امتیاز پس از المپیاکوس 38 امتیازی در جدول رده‌بندی سوپرلیگ یونان دوم است.

 


Page Generated in 0.0045 sec