printlogo


کد خبر: 239213تاریخ: 1400/9/29 00:00
خبر

کلوپ: بازیکنی که واکسن نمی‌زند، یک تهدید دائمی است
گفته می‌شود حدود 30 درصد از بازیکنان شاغل در لیگ برتر هنوز تمایلی به تزریق واکسن کرونا نشان نداده‌اند و شیوع دوباره این بیماری در روزهای اخیر موجب لغو مسابقات فراوانی شده است. حالا یورگن کلوپ به انتقاد از این شرایط پرداخته و مدعی شد چنین بازیکنانی در آینده نباید در لیست خرید باشگاه‌های مختلف قرار بگیرند.
 مربی لیورپول گفت: «فکر می‌کنم واکسینه شدن قطعاً در امضای قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها تأثیرگذار خواهد بود. اگر بازیکنی اصلاً واکسینه نشود، برای همه ما یک تهدید دائمی خواهد بود.
 البته شاید خود آن بازیکن نخواهد سلامتی همه را تهدید کند و اینطور نیست که او با خود فکر ‌کند به دیگران اهمیتی نمی‌دهم اما در واقع اینگونه است. اداره وضعیت برای بازیکنانی که تمایل به واکسن زدن ندارند، دشوار می‌شود، مثلاً این بازیکن باید در رختکن دیگری لباس خود را عوض کرده، در سالن غذاخوری دیگری غذا بخورد، باید در اتوبوس دیگری نشسته و باید با ماشین دیگری رانندگی کند.
 اگر واقعاً می‌خواهید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید، انجام این کارها واقعاً دشوار است. اگر مجبور شویم برای برگزاری بازی‌های بین‌المللی به کشوری دیگر سفر کنیم و برگردیم، او باید در شرایط قرنطینه قرار گیرد و این موارد در جذب یک بازیکن تاثیرگذار است.
 حتی باید محل اسکان دیگری برای بازیکنان واکسینه نشده فراهم کنیم و این اتفاق رخ نخواهد داد. من امیدوارم در آینده لازم نباشد دست به چنین کارهایی بزنیم.»
 
 
سیمئونه: مسئولیت این وضع با من است 
شکست‌های متوالی مدافع عنوان قهرمانی در لالیگا باعث شده فاصله اتلتیکومادرید با صدر جدول به 13 امتیاز افزایش پیدا کند و حالا آنها تقریباً از هیچ شانسی برای دفاع از قهرمانی خود برخوردار نیستند.
 اتلتیکو این هفته با نتیجه 1-2 مقابل سویا شکست خورد و دیگو سیمئونه در پایان این دیدار اعلام کرد مسئولیت نتایج ضعیف روخی بلانکو در هفته‌های اخیر با او است.
مربی اتلتیکو گفت: «ما در مقطع دشواری قرار داریم و نتایج مورد نظر ما در زمین رقم نمی‌خورد اما طرز فکر ما مانند گذشته است. 
باید بیشتر تلاش کنیم و وقتی بازیکنان مصدوم نیز به ترکیب بازگردند، می‌توانیم دوباره در مسیر اصلی خود قرار گیریم اما مسئولیت این نتایج با من است. ما 10 سال است با این کادر فنی در اتلتیکومادرید کار می‌کنیم. 
زمانی که من هدایت این باشگاه را به عهده گرفتم نیز شرایط به همین منوال بود و الان نیز متأسفانه 13 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. مسئولیت این شرایط را به طور کامل بر عهده می‌گیریم و البته اطمینان دارم اتلتیکومادرید از این وضعیت عبور خواهد کرد.»
 
 
ویدال به کونته ملحق می‌شود؟
منابع خبری در کشور شیلی از تمایل آنتونیو کونته برای دوباره کار کردن با آرتورو ویدال خبر داده‌اند.
ویدال در اینتر و قبل از آن در یوونتوس هم با کونته کار کرده بود و جزو بازیکنانی است که سرمربی ایتالیایی به او اعتقاد زیادی دارد. این دو در یوونتوس سه فصل متوالی با یکدیگر بودند. ستاره شیلیایی سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و در آنجا نیز به کونته ملحق شد. در حقیقت اینتر به درخواست کونته اقدام به جذب ویدال کرد اما با جدایی کونته، نقش ویدال هم در ترکیب اینتر کمرنگ شد و او اکنون به جدایی از نراتزوری فکر می‌کند و طبق گزارش روزنامه لاترسرای شیلی، این احتمال وجود دارد که ویدال برای سومین بار به تیمی که تحت هدایت کونته است، بپیوندد.
 قرارداد ویدال با اینتر در پایان فصل جاری منقضی می‌شود اما با توجه به حقوق بالایی که او می‌گیرد، بعید نیست که اینتری‌ها با او برای جدایی و پیوستن به تاتنهام توافق کنند. او در تمامی رقابت‌های این فصل 16 بازی انجام داده اما کل زمان حضورش در میدان 504 دقیقه بوده است. در این مدت هم توانسته 2 گل بزند و سه پاس گل بدهد.
فلامنگو یکی از تیم‌هایی است که گفته می‌شود خواهان جذب ویدال است اما خود او ترجیح می‌دهد که در اروپا بماند و برای بازی در لیگ برتر انگلیس هم اشتیاق دارد.

Page Generated in 0.0050 sec