printlogo


کد خبر: 239212تاریخ: 1400/9/29 00:00
رئال مادرید

دورتموند: بله، رئال هالند را می‌خواهد
بندی که در قرارداد ارلینگ هالند وجود دارد و به او اجازه می‌دهد در تابستان در ازای 75 میلیون یورو از دورتموند برود، از همین حالا تیم‌های بزرگ اروپایی را برای خرید این ستاره گلزن دست به کار کرده است. از رئال مادرید به‌عنوان یکی از مشتری‌های جدی او نام برده شده و هانس یواخیم واتزکه، مدیرعامل دورتموند نیز تأیید کرده کهکشانی‌ها خواهان جذب ارلینگ هالند برای فصل بعد هستند.
 واتزکه گفت: «مهم نیست مقصد بعدی او کجاست، حالا همه درباره ارلینگ هالند با شما حرف می‌زنند. تنها چیزی که می‌توانم به شما تضمین بدهم این است که رئال مادرید علاقه زیادی به هالند دارد. البته می‌توانم از 25 تیم دیگر هم نام ببرم اما با اطمینان می‌توانم در مورد پیشنهاد رئال مادرید با شما حرف بزنم. هم احتمال جدایی ارلینگ هالند و هم ماندن او وجود دارد. چند روز پیش مذاکرات بسیار خوبی با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های او داشتم. این مذاکرات همیشه دوستانه بوده و ما قطعاً در چند هفته آینده جلسه دیگری خواهیم داشت. تمرکز روی پیشرفت ارلینگ هالند است. دوست دارم ارلینگ مانند رابرت لواندوفسکی روزی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و به او افتخار کنم. شخصاً فکر می‌کنم اگر هالند مدتی دیگر هم در بوندس‌لیگا بماند به سودش خواهد بود اما مینو رایولا فردی است که به خوبی می‌داند دارد چه کار می‌کند.» واتزکه درباره بازگشت احتمالی یورگن کلوپ هم گفت: «او هر وقت بخواهد می‌تواند به دورتموند بازگردد اما نه دیگر به‌عنوان سرمربی. اگر کلوپ در هر مقطعی این احساس را داشته باشد که خواهان بازگشت به باشگاه است، همه درها به روی او باز است. ما با یکدیگر صحبت می‌کنیم و فکر نمی‌کنم که خود کلوپ هم بخواهد برای همیشه در دنیای مربیگری باقی بماند اما اگر در هر مقطعی، او مربیگری را به پایان رسانده و علاقه‌مند به حضور در دورتموند باشد، ممکن است این اتفاق رخ دهد. البته من احتمال این موضوع را خیلی کم می‌دانم.»
 
 
لئوناردو: دوست دارم امباپه تا آخر عمر در پاریس بماند
تنها چند ماه از قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و رئال مادرید از تابستان سال گذشته تلاش برای جذب این ستاره فرانسوی را آغاز کرده است اما پاری‌سن‌ژرمن مصرانه در تلاش برای حفظ این گلزن جوان بوده و لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه هم مدعی شد هدف آنها حفظ کیلیان امباپه است، البته تا جایی که بتوانند. به زودی نوبت تقابل رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان فرا می‌رسد و کیلیان امباپه از سوژه‌های مهم آن دیدار حساس خواهد بود.
لئوناردو گفت: «کیلیان امباپه در نقش خود به‌عنوان بهترین بازیکن جهان آنقدر راحت است که هیچ چیز در اطراف این بازیکن روی عملکرد، زندگی روزمره یا روحیه او تأثیر نمی‌گذارد. برعکس، او همه چیز را به مثابه یک نیروی انگیزه‌بخش جدید در نظر می‌گیرد. مردم فکر می‌کنند که ما به این دلیل از امباپه تعریف می‌کنیم که قصد تمدید قرارداد با این بازیکن را داریم اما نه... این فراتر از منافع باشگاه است. کیلیان در 22 و تقریباً 23 سالگی، به بلوغی فوق‌العاده رسیده است. می‌خواهیم این بازیکن را تا زمانی که ممکن است حفظ کنیم. شرایط فعلی، یک موقعیت بسیار ویژه است، زیرا ما در مورد بهترین بازیکن جهان صحبت می‌کنیم و قرارداد امباپه رو به پایان است. من با او و خانواده‌اش رابطه مستقیم دارم و چه با مادر و چه با پدر کیلیان همیشه حرف می‌زنم. البته در مقاطعی بحث بین ما شدیدتر هم شد اما این مسائل بخشی از رابطه است. اگر کیلیان تصمیم به تمدید قرارداد بگیرد این اتفاق رخ خواهد داد، زیرا ما نیز چنین چیزی را می‌خواهیم. فکر می‌کنم در نهایت، آنها همه چیز را در شرایطی بسیار آرام پشت سر می‌گذارند اما این یک وضعیت پیچیده است، به این معنا که شما دوست دارید امباپه تمام عمر در پاریس بماند و ما باید به جایگاه او احترام بگذاریم. فکر می‌کنم ما هنوز هم از توانایی بالایی برای حفظ امباپه برخورداریم و من به این موضوع اعتقاد دارم.»
 

Page Generated in 0.0053 sec