printlogo


کد خبر: 239207تاریخ: 1400/9/28 00:00
حذف چهره‌های نامی از لیست استقلال
حسینی، یامگا، ژستد و یزدانی میان غایبان

فرهاد مجیدی برای بازی با نود ارومیه روی نام برخی ستاره‌هایش قلم قرمز کشید تا فرصت به جوان‌ترها برسد. این تصمیم مجیدی قابل پیش‌بینی بود اما سرمربی استقلال یک روز قبل از بازی با نود ارومیه پرده از غایبان بازی امروز برداشت تا مشخص شود استقلال با ترکیبی متفاوت گام به این بازی خواهد گذاشت.
علاوه بر مظاهری و غفوری که دچار مصدومیت هستند کوین یامگا، رودی ژستد، مهدی مهدی‌پور و سیاوش یزدانی از فهرست این تیم برای بازی با نود ارومیه خط خوردند. علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان‌های استقلال در اردوی پیش از بازی با نود ارومیه هستند. به این ترتیب استقلال با تیمی جوان راهی اولین میدان حذفی خواهد شد.
بازی استقلال و نود ارومیه امروز رأس ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ ارائه کرده در مراحل بعدی نیز قرعه‌کشی رقبا را مشخص خواهد کرد. فصل پیش استقلال قبل از رسیدن به فینال جام حذفی با پرسپولیس بازی کرد که مصاف جالب توجهی بود و در نهایت آبی‌ها به پیروزی رسیدند، هرچند که در فینال همان اتفاق بازی با تراکتور رخ داد و استقلال مقابل فولاد هم شکست خورد. آبی‌ها اما عزم خود را جزم کرده‌اند این بار در جام حذفی به جام برسند.
 

Page Generated in 0.0056 sec