printlogo


کد خبر: 239185تاریخ: 1400/9/28 00:00
خبر

مصدومیت پاکدل
بازیکنان پرسپولیس دیروز بعد از یک روز استراحت از ساعت 13 تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. این تمرین پس از برگزاری جلسه فنی و به مدت 70 دقیقه برگزار شد. در جلسه فنی نکات لازم از سوی کادر فنی با تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل شد. با شروع تمرین، بازیکنان زیر بارش شدید باران و در هوای سرد ورزشگاه، بدن‌ها را گرم کردند و در مرحله بعدی، آقا وسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت. در بخش‌های بعدی تمرین، پاسکاری‌های تحت فشار و فوتبال درون‌تیمی در برنامه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. حامد پاکدل به‌دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برایش ایجاد شده بود، اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند و پس از آن، بدن‌ها را سرد کرده و راهی رختکن شدند.
 
 
اسدی نمی‌رود
مدیر برنامه‌های رضا اسدی گفته این بازیکن تمرینات خود را با جدیت پیگیری می‌کند و گرچه در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس شایعات مختلفی مطرح شده اما رضا این روزها تمام تمرکزش روی پرسپولیس است و به هیچ وجه قصد ندارد در نقل‌و‌انتقالات زمستانی پیش‌رو سرخ‌ها را ترک کند.
 
 
احتمال پرداخت 10 درصد دیگر
کارگزار پرسپولیس تا الان 20 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریزی داشته، به همین خاطر صدری و همکارانش به‌دنبال این هستند که تا هفته آینده 10 درصد دیگر از قراردادهای شاگردان یحیی گل‌محمدی را به حساب‌شان واریز کنند و پرداختی‌های باشگاه به اعضای تیم به 30 درصد برسد.
 
 
حل مشکل مسکن شفقتیان
حدود 45 روز قبل منوچهر شفقتیان مدافع سابق پرسپولیس در دهه 60 که وضعیت معیشتی جالبی ندارد در باشگاه پرسپولیس با سیدمجید صدری دیدار و گفت‌و‌گو کرد و صدری قول داد مشکلش را حل کند. شفقتیان دیروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «به‌تازگی خانه‌ای را در هشتگرد برای من اجاره کرده است. قیمت اجاره خانه در تهران خیلی بالاست و در شهرهایی مثل کرج، پردیس، بریانک، شهریار و... خانه‌ای زیر 160 میلیون تومان اجاره پیدا نمی‌شود. از صدری و معاونانش ممنون هستم که دنبال کار من بودند و این خانه را برایم تهیه کردند.»

Page Generated in 0.0052 sec