printlogo


کد خبر: 239183تاریخ: 1400/9/28 00:00
شجاع و رسول‌پناه دوباره به جان هم افتادند
مطرح شدن مجدد شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده به فیفا

مهدی رسول‌پناه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس جمعه‌شب در یک برنامه تلویزیونی درباره قرارداد شجاع خلیل‌زاده و جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: «حمید مشهدی (وکیل شجاع) به باشگاه می‌آمد و پیشنهاد قرارداد ۶ ساله ۶۰ میلیارد تومانی می‌داد! شجاع سه سال قرارداد داشت ولی می‌خواست مبلغ قراردادش را افزایش دهد که به او می‌گفتم چه عجله‌ای داری؟! شجاع اولین بازیکنی بود که صددرصد قراردادش را گرفت. مبلغ قرارداد شجاع ۲ میلیارد بود که با آپشن‌ها به ۳ میلیارد می‌رسید.»
این صحبت‌ها با واکنش تند شجاع خیل‌زاده مواجه شد و او با انتشار یک پست علیه رسول‌پناه دوباره وی را به دروغگویی متهم کرد و نوشت: «اگر کسی در باشگاه تأیید کرد که من پیشنهاد 60 میلیاردی داده‌ام چک سفید امضا می‌دهم. باز هم می‌گویم تنها دلیل رفتن من از پرسپولیس فحاشی این فرد بود که به همه توهین می‌کرد.»
در عین حال امیر ساعدوکیل، وکیل باشگاه پرسپولیس در زمان رسول‌پناه هم گفت: «زمانی که پرسپولیس و خلیل‌زاده در همکاری با یکدیگر بودند، ایشان بدون اجازه باشگاه پرسپولیس با الریان مذاکره کرد که این یک تخلف است. یک توافق‌نامه هم با الریان امضا کرد. به‌دنبال نتیجه در سریع‌ترین زمان بودیم. پرسپولیس اکنون می‌تواند با شکایت از خلیل‌زاده و باشگاه الریان غرامت بگیرد.»
طرح این مسأله هنوز واکنشی از سوی باشگاه نداشته اما به نظر می‌رسد شکایت از شجاع به فیفا به این دلیل انجام نشد که یا مستندات کافی نبوده یا فدراسیون به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این شکایت به جایی نمی‌رسد و فقط هزینه اضافه دارد.

Page Generated in 0.0055 sec