printlogo


کد خبر: 239180تاریخ: 1400/9/28 00:00
سوژه

اسدی، سیامک نعمتی، ابراهیمی و شجاعی فیکس می‌شوند
ترکیب متفاوت پرسپولیس در جام حذفی
ایران ورزشی- پرسپولیس عصر دوشنبه در ورزشگاه آزادی باید از تیم تهرانی ویستاتوربین در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی میزبانی کند. به نظر می‌رسد کادر فنی پرسپولیس به برخی بازیکنان اصلی‌شان در این مسابقه استراحت بدهند و از نفراتی که در لیگ برتر کمتر بازی کرده‌اند استفاده کنند. ترکیب متفاوت پرسپولیس احتمالاً ناشی از شرایطی ایجادشده در بازی پیکان است و کادر فنی مزد بازگشت نفرات ذخیره به شرایط خوب‌شان را در میدان حذفی خواهد داد.
اگر رادوشویچ ایران را ترک نکرده بود به احتمال بسیار زیاد فردا در ترکیب اصلی بازی می‌کرد اما از آنجایی که بعید است امیرمحمد یوسفی‌گلخواه، گلر جوان تیم مقابل تیم لیگ یکی در جام حذفی بازی کند، احتمالاً خود حامد لک در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
برای خط دفاع احتمال تشکیل زوج علیرضا ابراهیمی-سیدجلال حسینی در قلب دفاع وجود دارد و احتمالاً سیامک نعمتی به‌عنوان مدافع راست در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. در دفاع چپ هم شانس بازی علی شجاعی وجود دارد هرچند شاید شجاعی در پست هافبک چپ فیکس باشد و آقایی در ترکیب بماند.
در خط میانی به نظر می‌رسد زوج رضا اسدی-محمد شریفی مقابل ویستاتوربین از ابتدا بازی کنند هرچند شاید کامیابی‌نیا در میدان باشد و شریفی که مقابل پیکان به میدان رفته بود نیمکت‌نشین شود. در کناره‌های خط میانی هم مهدیخانی می‌تواند گزینه بازی در ترکیب اصلی باشد. ضمن اینکه احسان پهلوان هم به کادر بازیکنان برگشته و شاید چند دقیقه ای بازی کند. برای خط حمله اما مصدومیت حامد پاکدل می‌تواند شرایط را تغییر دهد. اگر مصدومیت او جدی نباشد احتمالاً این مهاجم لرستانی فیکس خواهد شد اما اگر نرسد باز هم عبدی و آل‌کثیر کنار هم بازی خواهند کرد. بدین ترتیب نفراتی مثل علی نعمتی، مهدی شیری، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و میلاد سرلک قطعاً استراحت خواهند کرد و شاید به این جمع فرشاد فرجی و سعید آقایی هم اضافه شوند.
 
 
 
قول عزیزی‌خادم به صدری:
کمیته استیناف  مستقل است و حق هیچ باشگاهی ضایع نمی‌شود
سیدمجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس دیروز در جلسه‌ای با عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص سه موضوع داوری، مجوز حرفه‌ای‌سازی و رأی کمیته انضباطی در خصوص تیم گل‌گهر صحبت و اعتراض خود را اعلام کرد.
صدری بعد از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «امروز (شنبه) به‌جهت اینکه باید از حق باشگاه و آنچه هواداران از ما انتظار دارند دفاع کنیم، خدمت رئیس فدراسیون فوتبال رسیدم و در مورد سه موضوع مهم صحبت کردیم. اول، بحث مجوز حرفه‌ای‌سازی بود که عزیزی‌خادم بلافاصله برای فردا (یکشنبه) جلسه‌ای را تعیین کرد تا در خدمت ایشان، سعید عباسی و مصطفوی باشیم تا تصمیم نهایی در مورد حرفه‌ای‌سازی گرفته شود. مصاحبه‌ها و صحبت‌های بعضی دوستان جای تعجب دارد. عزیزی‌خادم در این مسأله به‌جد ایستاده و منافع ملی برایش از همه چیز مهم‌تر است. او گفت اجازه نمی‌دهیم حق هیچ باشگاهی ضایع شود.»
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد:‌ «موضوع دوم بحث داوری‌ها و اشتباهاتی بود که در چند هفته گذشته باعث شد روند یا نتیجه بازی‌ها عوض شود. رئیس فدراسیون قول داد جلسه‌ای را برگزار و شخصاً به این موضوع رسیدگی کند تا مشکلات داوری را نداشته باشیم و نتیجه را به هواداران اعلام کنیم.»
صدری در ادامه گفت:‌ «موضوع سوم، رأیی بود که برای باشگاه گل‌گهر صادر شد و فکر می‌کنیم بیشترین ضرر را ما خواهیم کرد. عزیزی‌خادم تعجب کرد که چرا قبل از رأی کمیته استیناف چنین فضایی ایجاد شد و گفتند این حکم قطعی است و... رئیس فدراسیون فوتبال گفت کمیته استیناف برای همین کار است. این کمیته مستقل است و عزیزی‌خادم قول داد این موضوع را پیگیری کند تا حق هیچ باشگاهی ضایع نشود. باید صبر کنیم رأی کمیته استیناف صادر شود.»
او در پایان گفت: «امیدوارم اتفاقی که درست است بیفتد. ما باید درون زمین بازی خودمان را نشان بدهیم نه با امتیازاتی که ممکن است به ما برسد. قطعاً اعضای کمیته استیناف دل‌شان برای فوتبال کشور می‌سوزد و حق را انجام می‌دهند. عزیزی‌خادم در مورد هر سه موضوع قول داد کمک و پیگیری کند تا آنچه درست است انجام شود.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec