printlogo


کد خبر: 239163تاریخ: 1400/9/28 00:00
مصاحبه

اظهار نظر جالب سرمربی پیکان:
بازیکن خارجی گل‌گهر بسیار باکیفیت بود
مجتبی حسینی سرمربی پیکان درباره رأی دیدار تیمش با گل‌گهر و سه امتیازی که به پیکان رسید، می‌گوید: «من هم مثل همه این رأی را خواندم و اطلاع دیگری ندارم اما چیزی که وجود دارد این است که بازیکن خارجی گل‌گهر یکی از بهترین بازی‌هایش را مقابل ما انجام داده بود و واقعاً بازیکن باکیفیتی بود.» تیم او در جام حذفی باید مقابل قشقایی شیراز به میدان برود: «بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و همیشه باید از تیم‌هایی که یک سطح پایین‌تر هستند وحشت داشته باشید. من در لیگ یک کار کردم و می‌دانم قشقایی تیم سابقه‌داری است و اگر امروز تمرکز نداشته باشیم، از این تیم ضربه می‌خوریم. امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز خوب پا به این مسابقات بگذارند چون در جام حذفی ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. باید با تمرکز بالا مقابل این تیم قرار بگیریم.» البته او با تفکرات سرمربی قشقایی آشنایی ندارد: «تا آنجا که می‌دانم مهدی رجب‌زاده همیشه خیلی به مربیگری علاقه‌مند بود اما شناخت زیادی از کارش ندارم. امیدوارم در مربیگری بتواند موفق باشد و در نهایت امروز بازی خوبی شود.»
 
 
 
فخرالدینی: باید جواب فرد توهین‌کننده را می‌دادم
مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد، آنها در دیدار برابر نساجی مستحق گرفتن سه امتیاز بوده‌اند. او می‌گوید: «این یک بازی سنگین برای ما بود و با حریف گردن‌کلفتی روبه‌رو شدیم. نساجی بازیکنان باتجربه‌ای مثل مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی و اکبر صادقی را در اختیار دارد که بازیکنان بزرگی هستند و دیگر بازیکنان این تیم هم کیفیت خوبی دارند. در مجموع کنترل بازی دست ما بود و فکر می‌کنم بهتر از نساجی بازی کردیم. آنها روی یک نصف موقعیت به گل رسیدند، ولی ما چند موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. گل نساجی خطا بود چون قبل از اینکه آنها به گل برسند رضا جعفری با آرنج به صورت من زد و حتی کارشناسان داوری هم تأکید کردند که آن صحنه خطا بود و داور باید به جعفری کارت می‌داد. در مجموع ما در این بازی بهتر از نساجی کار کردیم و کاملاً مستحق برد بودیم.» فخرالدینی در پایان بازی با شخصی روی سکوی ورزشگاه درگیر شد: «من قصد بیرون آمدن از زمین را داشتم که یک نفر حرف بسیار زشتی زد. البته نمی‌دانم آن فرد چه کسی بود، ولی به هر حال وقتی توانسته بود به ورزشگاه بیاید حتماً یکی از عوامل باشگاه یا تیم نساجی بوده است. او حرفی زد که باید جوابش را می‌دادم. فقط باید تأسف خورد که شاهد بروز چنین اتفاقاتی در فوتبال هستیم.»
 
 
 
مهدی رجب‌زاده: قشقایی، پرسپولیس را حذف کرده بود
مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم قشقایی شیراز درباره بازی امروز تیمش مقابل پیکان تهران می‌گوید: «می‌خواستیم که به خاطر مسائل مالی در جام حذفی شرکت نکنیم اما استاندار و مدیرکل به ما قول مساعد و کمک مالی دادند که هنوز انجام نشده است. امیدوارم این کار انجام شود تا در ادامه بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. کمک به تیم باعث می‌شود که تیم‌های دیگر در استان هم انگیزه داشته باشند. ما در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو تیم داریم. قشقایی یک تیم پرهوادار است و مقبولیت زیادی دارد که می‌تواند نشاط اجتماعی زیادی را در استان ایجاد کند. باید این تیم را حفظ کنیم. نمی‌خواهم کسی را متهم کنم یا خرده بگیرم اما اگر این تیم در استان دیگری بود، همه پای کار می‌آمدند. توقع این است که به باشگاه ما کمک شود تا به دیگر تیم‌های استان هم انگیزه داده شود. می‌دانم بازی سختی را با پیکان داریم. تیمی که امکانات و کادر فنی خوبی دارد. شناخت خوبی از آنها دارم زیرا خودم شاگرد آنها بوده‌ام. ما هم تیم جوان و باانگیزه‌ای هستیم. برخی از بازیکنان ما سال اول است که در لیگ یک بازی می‌کنند. این فصل نتایج خوبی گرفته‌ایم. می‌خواهیم بازی خوبی مقابل پیکان انجام بدهیم. جام حذفی جامی است که بازیکنان تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم می‌خواهند عرض اندام کنند و شایستگی‌هایشان را به نمایش بگذارند که می‌تواند پله‌ای برای پیشرفت آنها باشد. چند بازیکن‌مان مصدوم هستند و کارمان سخت است. سعی می‌کنیم از نفراتی استفاده کنیم تا تعادل را در تیم برقرار کنیم و بازی خوب و جانداری را به نمایش بگذاریم.» او با اشاره به پیروزی قشقایی مقابل پرسپولیس در سال‌های گذشته اینطور می‌گوید: «من آن بازی را کامل دیدم. این می‌تواند بار روانی خوبی داشته باشد اما فوتبال در هر زمان و هر بازی، شرایط خاص خود را دارد. نتیجه براساس آن بازی رقم می‌خورد و این هم می‌تواند روحیه‌بخش باشد که باشگاه چنین سابقه‌ای دارد.» رجب‌زاده هم کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه حافظیه را تأیید می‌کند: «متأسفانه شیراز سال‌های سال است که درگیر مشکل زمین است. کاش یک بار برنامه‌ریزی خوبی می‌شد و یک زمین خوب تحویل می‌شد. نمی‌خواهم وارد ریز قضایا شوم. هنوز زمینی که شایسته استان فارس است را نداریم. با کسی هم دشمنی نداریم و نمی‌خواهیم مسأله‌ای برای کسی درست یا کسی را خراب کنیم. حق فوتبال و استان فارس است که حداقل یک زمین خوب داشته باشد. ما باید دو زمین خوب و استاندارد داشته باشیم تا نه خودی‌ها و نه حریفان از وضعیت زمین ناله نکنند.»

Page Generated in 0.0046 sec