printlogo


کد خبر: 239162تاریخ: 1400/9/28 00:00
در یک ثانیه تصمیم گرفتم چیپ بزنم
کوشکی: هیچ حرکتی قبل و بعد از پنالتی با لک نداشتم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
علیرضا کوشکی بازیکن تیم پیکان با گلی که از روی نقطه پنالتی به شکل چیپ به ثمر رساند موجب ناراحتی و اعتراض دروازه‌بان تیم پرسپولیس شد؛ هر چند که او منکر هر گونه صحبتی بعد از پنالتی‌اش با حامد لک می‌شود.
 
چطور شد پنالتی‌ات را به پرسپولیس چیپ زدی؟
باور کنید یکدفعه و در کمتر از یک ثانیه تصمیم گرفتم پنالتی را چیپ بزنم‌. دوست داشتم به شکل چیپ پنالتی‌ام را بزنم و ضربه‌ام هم به گل تبدیل شد‌. تاکنون به شکل چیپ پنالتی نزده بودم به همین دلیل دوست داشتم به شکل چیپ پنالتی‌ام را بزنم که خدا را شکر گل هم شد‌.
قبول داری ریسک بالایی انجام ‌دادی؟
بله قبول دارم مقابل پرسپولیس ریسک پنالتی زدن به شکل چیپ بالاتر است اما به هر حال به شکل چیپ گل زدن لذتبخش‌تر و حتی متفاوت‌تر است هر چند ما در این فصل تا به اینجا شرمنده آقا مجتبی حسینی سرمربی تیممان شدیم چون ایشان واقعاً مربی کاربلدی هستند و برای تیم ما زحمات زیادی کشیده‌اند، به شکلی که بازیکن از کار کردن زیر نظر ایشان لذت می‌برد.
حامد لک حرفی به تو زد که چیپ بزنی؟
نه، دروازه‌بان تیم پرسپولیس حرفی به من نزد‌. در آن دقایق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خیلی معترض بودند که پنالتی نبوده و بعضی از موارد دیگر که این اعتراض‌ها کمی زمان برد اما من فارغ از این موارد سعی کردم تمرکز خودم را حفظ کنم و به آن شکل پنالتی‌ام را گل کردم‌.
اما حامد لک گفته که نتیجه آخر بازی را روی اسکوربورد ورزشگاه ببینید.
من متوجه این صحبت نشدم‌. من هم بعد از گلم رفتم توپ را بردارم و وسط زمین برای ادامه بازی قرار دهم که دروازه‌بان پرسپولیس توپ را به من نداد با این وجود من به زمین خودمان بازگشتم‌.
شاید برداشت دروازه‌بان پرسپولیس از نوع حرکت و ضربه زدنت به گونه دیگری بوده؟
شاید دروازه‌بان پرسپولیس برداشت خاصی داشته اما من هیچ‌گاه در بازی به گونه‌ای حرکت نمی‌کنم که خدای ناکرده قصد تحریک و بی‌احترامی به بازیکنان تیم مقابلم را داشته باشم و در بازی با پرسپولیس هم حرفی به دروازه‌بان پرسپولیس نزدم یا کاری نکردم که او را تحریک کنم.
با وجود تلاشی که انجام دادید چرا با نتیجه سه بر یک بازنده بودید؟
من فکر می‌کنم حقمان باخت با نتیجه سه بر یک نبود‌. دو سه هفته سخت را سپری کردیم اما حتماً در بازی‌های دیگرمان نتایج بهتری کسب می‌کنیم‌.
این بار پنالتی گرفته شود باز هم چیپ می‌زنی؟
باز هم در لحظه تصمیم می‌گیرم و فعلاً نمی‌توانم صحبتی در خصوص پنالتی آینده‌ام داشته باشم‌.
بازی بعدی‌تان هم مقابل سپاهان است.
نگاه ما به توانایی‌های تیم خودمان است‌. در لیگ هم فاصله‌ها بسیار کم است و امکان هر نتیجه‌ای وجود دارد از همین رو هیچ چیز مشخص نیست و قشنگی فوتبال هم به این نکته است که هر نتیجه‌ای در آن امکانپذیر است به همین دلیل هم با امیدواری و با قدرت کامل به مصاف سپاهان می‌رویم‌.
تیمتان به یکباره با قرعه سختی مواجه شده.
در هفته‌های اول خوب نشان دادیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم اما دو مساوی که در ادامه کسب کردیم کمی شرایط‌مان را سخت کرد مضاف بر آنکه مقابل استقلال هم می‌توانستیم بازنده نباشیم اما به هر شکلی که شده درصددیم جواب زحمات سرمربی‌مان را بدهیم و ان‌شاءالله برای رسیدن به این مهم هم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم‌.
 

Page Generated in 0.0057 sec