printlogo


کد خبر: 239152تاریخ: 1400/9/28 00:00
لژیونرها

مهدی علی اجازه جدایی نمی‌دهد
قایدی - سلتیک و مخالفت الاهلی
باشگاه سلتیک نسبت به جذب مهدی قایدی هافبک مهاجم تیم شباب‌الاهلی ابراز علاقه کرده است. این باشگاه معروف اسکاتلندی به توصیه آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی خود در پی جذب مهدی قایدی است و با علم به اینکه این بازیکن در ابتدای فصل قرارداد بلندمدت با شباب‌الاهلی امضا کرده روند مذاکرات را برای عقد قرارداد با این بازیکن آغاز کرده که در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها جزئیات این درخواست را منتشر کرده‌اند. در حالی که مهدی قایدی از ارائه این پیشنهاد خرسند است و بر این باور است بازی در تیم سلتیک می‌تواند سرانجام خوبی برای او داشته باشد و وی را به تیم‌های بزرگتر برساند، مهدی علی سرمربی تیم شباب‌الاهلی در این برهه از زمان مخالف جدایی مهدی قایدی است و می‌گوید بهتر است درباره این موضوع پایان فصل تصمیم‌گیری شود.
مهدی قایدی که جمعه‌شب به‌همراه تیمش پیروزی 2 بر یک در برابر عجمان در جام حذفی را جشن گرفت فعلاً واکنشی به این پیشنهاد نشان نداده اما جدایی او بدون شک منوط به رضایت باشگاه اماراتی است، چراکه وی در ابتدای فصل با شباب‌الاهلی قرارداد بلندمدت بسته. یکی از دلایلی که موجب ترغیب مهدی قایدی برای حضور در تیم سلتیک در آینده شده ابراز تمایل سرمربی این تیم نسبت به این بازیکن است. مهدی قایدی به‌همراه شباب‌الاهلی در 10 هفته سپری‌شده از مسابقات لیگ برتر امارات 17 امتیاز کسب کرده و تیم سوم جدول به حساب می‌آید.
 
 
جدایی سردار قطعی است؟
جای خالی آزمون در تقویم زنیت 
تقویم باشگاه زنیت به بهانه نزدیک شدن به سال نو میلادی منتشر شده است که در تصاویر منتشره عکسی از سردار آزمون به چشم نمی‌خورد. این بدین معنی است که سردار آزمون در سال 2022 در کنار زنیتی‌ها و شاگردان سرگئی سماک نخواهد بود. سردار آزمون مهیا می‌شود که در زمستان امسال اردوی تیم زنیت را ترک کند. سردار آزمون که 8 سال است در فوتبال روسیه حضور دارد، بازیکن باشگاه سپاهان بود که پیراهن تیم روبین را بر تن کرد. او در ادامه، بازی در تیم‌های روستوف و زنیت را در لیگ برتر روسیه تجربه کرد و سه قهرمانی به‌همراه تیم زنیت در لیگ برتر روسیه از جمله افتخارات مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در روسیه به حساب می‌آید. سردار آزمون تا پایان فصل با زنیت قرارداد دارد اما به‌دلیل عدم تمدید قرارداد خود با باشگاه زنیت این باشگاه روسی را برای جدایی خود ترغیب کرده است.
 
 
سقوط به رتبه شانزدهم جدول
شکست آلتای با نادری
در نخستین بازی هفته هفدهم سوپرلیگ ترکیه جمعه‌شب تیم آلتای در خانه گیرسون‌اسپور 3 بر یک شکست خورد. آندره پوکو در دقیقه 81 تنها گل آلتای را به ثمر رساند. سلیمانوف (31)، بالده (63) و دیاباته (72- پنالتی) زننده سه گل میزبان این بازی بودند. محمد نادری در ترکیب اصلی آلتای بازی کرد. در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه تیم آلتای با 18 امتیاز شانزدهم است.
 
 
پیروزی ارزشمند سانتاکلارا
محبی همچنان دور از ترکیب
در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم سانتاکلارا در حالی که مثل مسابقات اخیرش محمد محبی را در فهرست نفرات خود نمی‌دید، در ورزشگاه د سائو میگوئل به مصاف ویتوریا گیمارش رده هفتمی رفت. یاران محبی که پس از دو هفته شکست‌ناپذیری در دیدار اخیرشان باخت سنگینی را مقابل ماریتیمو متحمل شده بودند، در بازی با ویتوریا گیمارش توانستند به برد ارزشمندی دست پیدا کنند و از جمع تیم‌های قعرنشین لیگ برتر پرتغال فاصله بگیرند.  تیم فوتبال سانتاکلارا در دیدار با ویتوریا گیمارش موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد تا سومین برد فصل را تجربه کند و با این برتری ۱۳ امتیازی شود و موقتاً به رده یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کند و جهشی پنج‌پله‌ای داشته باشد. محمد محبی، مهاجم ایرانی سانتاکلارا که پس از حضور ثابت در رقابت‌های لیگ‌کاپ مقابل پورتو و بازی تعویضی برابر بلننسه در هفته دهم لیگ برتر پرتغال در پنج دیدار اخیرشان به میدان نرفته و چهار مسابقه را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، برابر ویتوریا گیمارش نیز به‌خاطر آسیب‌دیدگی در فهرست قرار نداشت.
 

Page Generated in 0.0053 sec