printlogo


کد خبر: 239151تاریخ: 1400/9/28 00:00
رئال مادرید – کادیس؛ 23:30
نبرد رئال با کرونا و قعرنشین

 رئال مادرید به دنبال یازدهمین پیروزی پیاپی خود در تمامی رقابت‌ها است. آنها این هفته میزبان کادیس هستند. رئال با فاصله خوبی صدرنشین لالیگا است و کادیس هم در منطقه سقوط قرار دارد. رئال پس از توقف برابر اوساسونا در انتهای ماه اکتبر، در ده بازی خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده است که هفت برد در لیگ به دست آورده است.
مردان کارلو آنچلوتی توانسته‌اند در 17 بازی، 42 امتیاز کسب کنند. آنها در هفته‌های اخیر توانسته‌اند اتلتیکو مادرید، رئال سوسیداد و سویا را هم شکست دهند و حالا امیدوارند کادیس و اتلتیک بیلبائو را در دو بازی پیش از تعطیلات زمستانی ببرند. فرم عالی آنها باعث شد که در گروه D لیگ قهرمانان هم اول شوند و در دور حذفی به مصاف پاری سن ژرمن بروند. البته رئال با مشکل ویروس کرونا روبه‌رو بود، ولی به نظر می‌رسد که توانسته از بحران جلوگیری کند. در سمت دیگر، کادیس در بازگشت به لالیگا خوب عمل کرده بود و در فصل گذشته به رده 12 جدول هم رسید اما آنها در این فصل در 17 بازی تنها 13 امتیاز گرفته‌اند. تنها لوانته کمتر از آنها پیروز شده است، ولی در هر حال، کادیس در حالی پا به میدان می‌گذارد که در بازی قبلی خود در جام حذفی، آلباسته را با نتیجه یک بر صفر برده است.
بسیاری بخت کادیس را بالا نمی‌دانند اما در هر حال آنها فصل گذشته توانستند رئال را با گل آنتونی لوزانو در برنابئو با نتیجه یک بر صفر ببرند. رئال در این مسابقه رودریگو، مارسلو، مارکو آسنسیو، آندری لونین و گرت بیل را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارد و دنی سبایوس هم مشکل مچ پا دارد. نتیجه آزمایش لوکا مودریچ هم مثبت شده بود اما آزمایش اخیر او منفی شده و او شاید به این بازی برسد. اما دنی کارواخال و کریم بنزما آماده نیستند و احتمالاً لوکاس واسکس و لوکا یوویچ به جایشان بازی کنند. ادن آزار هم بخت بالایی برای بازی دارد، چرا که بال‌های دیگر رئال دچار ویروس کرونا شده‌اند. در کادیس هم سالوی سانچس به دلیل محرومیت غایب است و خوسه ماری، جان اندر گاریدو و ایساک کارسلن هم مصدوم هستند. فلورین آندونه تنها گل بازی با آلباسته را زد اما احتمالاً در این بازی نیمکت‌نشین خواهد شد. آلوارو نگردو هم روی نیمکت می‌نشیند.
 
‌ترکیب احتمالی
 رئال: کورتوا؛ واسکس، میلیتائو، آلابا، مندی؛ کروس، کاسمیرو، کاماوینگا؛ آزار، یوویچ، وینیسیوس.
کادیس: لدسما؛ آکاپو، فالی، کالا، اسپینو؛ فرناندس، جانسن، آلارکن؛ آلخو، لوزانو، آرزامندیا.

 


Page Generated in 0.0059 sec