printlogo


کد خبر: 239140تاریخ: 1400/9/27 00:00
باشگاه تا دیشب منتظر اعلام وصول پرداختی‌ها بود
جمعه هم آمد و رفت اما پنجره پرسپولیس باز نشد

ایران ورزشی- از صبح دیروز همه پرسپولیسی‌ها منتظر شنیدن خبر خوش پایان محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه محبوب‌شان و باز شدن پنجره‌ای بودند که به خاطر عدم پرداخت مطالبات کالدرون بسته شده اما هیچ خبری نشد.
دوشنبه شب هفته قبل سیدمجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد بخش سوم مطالبات کالدرون پرداخت شده و تأیید وکیل این مربی آرژانتینی تا پنجشنبه طول خواهد کشید و روز جمعه فیفا قطعاً پنجره باشگاه پرسپولیس را باز خواهد کرد اما دیروز هیچ خبری از فیفا نشد و باشگاه پرسپولیس هم توضیحی درباره این مسأله نداد. 
این ماجرا در حالی بیشتر از یک ماه است کش آمده و طولانی شده که صدری در تجمع اعتراض آمیز هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش به آنها گفته بود اگر پنجره باز نشد گردن مرا بزنید!
دیروز در حالی که هیچ خبری از باشگاه پرسپولیس در این خصوص به گوش نمی‌رسید شایعه شد مسئولان باشگاه تا دیروز منتظر اعلام وصول آخرین واریزی های30 تا 80 هزار دلاری بودند که جمعاً 100 تا 150هزار دلار آن باقی مانده بود. 
حتی یک مقام ارشد باشگاه گفته بود شاید تا جمعه شب (دیشب) اعلام وصول آخرین واریزی‌ها داده شود. 
با این حساب احتمالاً پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس دوشنبه و پس از تعطیلی شنبه و یکشنبه فیفا باز 
می‌شود. 
اگر اینچنین شود بازیکنان تاجیک پرسپولیس که تصور می‌شد با باز شدن پنجره در دیدار جام حذفی مقابل ویستا توربین بازی خواهند کرد قادر به حضور در لیست این بازی هم نیستند. 
باید در نظر داشت بعد از پایان محرومیت باشگاه پرسپولیس پروسه دریافت ‌آی‌تی‌سی و صدور کارت بازی این بازیکنان تاجیک هم زمانبر خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0058 sec