printlogo


کد خبر: 239104تاریخ: 1400/9/27 00:00
در دربی جنوب هم به دنبال پیروزی هستیم
بزرگ: گل با قیچی زلاتانی واقعاً دلچسب بود

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
شروین بزرگ مهاجم رشتی تیم صنعت نفت آبادان با گل زیبا و آکروباتیکی که در آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده به ثمر رساند بعد از چند هفته اولین پیروزی خانگی تیم‌شان را رقم زد.
 
از بازی با پدیده شروع کنیم‌.
واقعاً شرایط حساسی داشتیم و در خانه تاکنون پیروز نشده بودیم؛ نکته‌ای که تیم ما را تحت تأثیر خودش قرار داده بود از همین رو پیروزی و برد مقابل تیم شهر خودرو از نان شب برای ما واجب‌تر بود‌. جدا از این مسأله تیم شهر خودرو هم واقعاً حریف قابل احترامی برای ما به شمار می‌رفت و ما به جایگاه این تیم در جدول کاری نداشتیم و می‌دانستیم آنها با وجود شکستی که در هفته‌های قبل داشتند اما بازی‌های خیلی خوبی مقابل گل‌گهر، ذوب‌آهن و سایر حریفانی که باخته بودند، داشته و اصلاً مستحق باخت یا تساوی نبودند و شاید به خاطر موارد مدیریتی و مشکلاتی که داشتند قادر به پیروزی نشده بودند و تمرکز لازم را نداشتند اما ما هم مسائل خاص مربوط به خودمان را داشتیم و چون در خانه پیروزی نداشتیم باید برنده می‌شدیم به همین دلیل ما هم استرس داشتیم و مسأله‌ای که گفتم فشار روانی را به تیم ما وارد ساخته بود که از همین رو باید پیروز می‌شدیم و اصلاً نمی‌خواستیم مشکلات بازی‌مان مقابل پیکان و چند تیم دیگر که باید پیروز می‌شدیم اما به پیروزی در عین شایستگی نرسیده بودیم دوباره برای ما تکرار شود از همین رو خدا را شاکرم که تا ثانیه‌های پایانی جنگیدیم و به هدفمان که کسب برد و سه امتیاز دیدار خانگی‌مان بود دست یافتیم‌.
چرا نیمکت‌نشین بودی‌‌؟
من از ناحیه مچ پا مصدوم بودم و مچ پایم هم کامل خوب نشده بود اما وقتی تیمم به وجودم نیاز پیدا کرد و سرمربی از من خواست که بازی کنم با تمام وجود و حتی دردی که احساس می‌کردم بازی کردم و خدا را شکر که شرمنده سرمربی و هوادارانمان نشدم و جواب اعتماد سرمربی تیمم را با گل دادم‌.
 گل خیلی باارزشی زدی.
از بازی لوکاکو در خط حمله واقعاً لذت می‌برم و قیچی‌های زلاتان هم که واقعاً بی‌نظیر است از همین رو در آن لحظه که شرایط را برای قیچی زدن مهیا دیدم با ضربه قیچی زلاتانی گل زدم؛ گل در دقیقه نود و پنج و آخرین دقیقه وقت‌های تلف‌شده واقعاً دلچسب بود‌.
جای هواداران‌تان خالی بود.
بله واقعاً ما جزو پنج شش تیم پرهوادار ایران هستیم و همه دیدند مقابل پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی هم هوادار داشتیم چه بازی ارائه دادیم‌. مسلماً هواداران ما را به جلو هل می‌دهند و انرژی مثبت به تیم‌مان تزریق می‌کنند‌. امیدوارم هواداران‌مان هر چه زودتر بیایند.
حریف بعدی‌تان فولاد است.
این بازی برای ما و هواداران‌مان خیلی مهم است و دربی محسوب می‌شود که به شرایط دو تیم در جدول بستگی ندارد‌. فولاد تیم خیلی خوبی است اما ما بعد از پیروزی خوبی که داشتیم حتما برای پیروزی در دربی مهیج جنوب به مصاف حریف‌مان می‌رویم. و جام حذفی مقابل شمس آذر قزوین. نگاه ما به جام حذفی قهرمانی است از همین رو با قدرت کامل و با همه نفرات در این جام شرکت می‌کنیم و در بازی اولمان با انگیزه بالا برای شکست تیم دسته اولی قزوینی تلاش می‌کنیم.
 

Page Generated in 0.0061 sec