printlogo


کد خبر: 239098تاریخ: 1400/9/27 00:00
خبر

 میهمانان بین‌المللی 
برای جشن صعود تیم ملی  با اینفانتینو
تیم ملی فوتبال ایران 7 بهمن ماه مقابل عراق و 12 بهمن مقابل امارات در ورزشگاه آزادی، میزبان خواهد بود. قرار است جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بهمن سال جاری با تعدادی از مشاوران و مدیران اجرایی خود به تهران، سفر و شرایط فوتبال ایران را بررسی کند. اینفانتینو در این سفر ضمن بررسی روند تصویب اساسنامه و نحوه حضور آزاد تماشاگران در ورزشگاه، به تماشای بازی تیم ملی ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ خواهد نشست.
شاگردان دراگان اسکوچیچ در صورت کسب پیروزی در دیدار برگشت با عراق، جشن صعود خود را خواهند گرفت.
شهاب‌الدین عزیزی خادم با ارسال نامه‌های رسمی به رؤسای تعدادی از فدراسیون‌های همسایه، خواستار حضور آنان در تهران شد تا ضمن حضور در این جشن بتوانند قرارداد همکاری را در حضور اینفانتینو امضا کنند. رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان نخستین شخصی بود که دعوت ایران را پذیرفت تا همزمان با ورود اینفانتینو به تهران سفر کند.
 
 
تورنمنت «نوروز» برای فوتبال آسیای مرکزی
فدراسیون‌های فوتبال ایران، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان پس از تشکیل جلسه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان به توافقات لازم برای گسترش همکاری و انجام اردو و بازی‌های تدارکاتی مناسب رسیدند. طبق توافق صورت گرفته تورنمنتی با عنوان «نوروز» با حضور ثابت عضو چهار کشور کافا، از سال آینده شمسی برگزار خواهد شد.
همچنین تیم‌های ملی بزرگسالان هر کشور به مناسبت نوروز و در ایامی که منتهی به جشن سال نو هجری شمسی است، گرد هم می‌آیند تا بازی‌های خود را برگزار کنند.
حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال که به نمایندگی از ایران در شهر دوشنبه تاجیکستان حضور دارد، همراه با روشن ایرماتف پیشکسوت داوری آسیا به عنوان مسئولان اجرایی اولین تورنمنت منصوب شدند. در خصوص زمان برگزاری تورنمنت نوروز ۱۴۰۱ تا ماه آینده توسط اعضای کافا تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
 
معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان:
پیگیر حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستیم
مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در تبریز در پاسخ به این سؤال که تصمیم نهایی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها چیست، گفت: «این قضیه به طور جدی دنبال می‌شود البته اولویت ورزش زنان کشور این است که عدالت ورزشی را برای تمام زنان فراهم کنیم. حضور زنان در ورزشگاه‌ها، درخواستی است که قشر مشخصی از ما مطالبه می‌کند و این موضوع را به شکل منطقی و براساس اصول و قاعده در مجامعی که در این خصوص تصمیم‌گیر هستند، مطرح می‌کنیم و نتایج آن به نحو مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید.»
 
 
تأکید بر تسریع فرآیند واگذاری سرخابی‌ها
در جلسه‌ای که بین معاون وزارت ورزش و جوانان و معاون امور اقتصادی و دارایی برگزار شد بر تسریع روند واگذاری سرخابی‌ها تأکید شد. در این جلسه مقرر شد وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سرخابی‌ها پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا ارائه گزارش حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به ۳۱/۴ – ۳۱/۳/۱۴۰۰ سرعت یابد و مجمع در اولین فرصت برگزار شود.
ثبت صورتجلسه مجامع و آخرین تغییرات شرکت استقلال در سامانه ثبت شرکت‌ها، تعیین تکلیف و اقدامات لازم برای رفع بندها و ایرادات گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در سال مالی گذشته از مواردی است که تا حصول نتیجه نهایی باید مورد پیگیری قرار گیرد تا در اولین فرصت انجام مقدمات خصوصی سازی دو شرکت به نحو صحیح عملیاتی و اجرایی شود.

 


Page Generated in 0.0049 sec