printlogo


کد خبر: 239094تاریخ: 1400/9/27 00:00
لژیونرها

 احتمال حضور شهاب زاهدی 
در تیم ملی اوکراین
به نقل از سایت «فوتبال اوکراین»، حرف‌هایی درباره چالش جدید شهاب زاهدی مهاجم ایرانی زوریا برای حضورش در تیم ملی اوکراین مطرح می‌شود. زاهدی در مصاحبه اخیرش از امکان دریافت تابعیت اوکراینی خبر داد. مهاجم ایرانی زوریا در این زمینه گفت: «صحبت‌هایی درباره حضورم در تیم ملی اوکراین مطرح شد اما همیشه افتخار می‌کنم ایرانی هستم و اولویتم بازی برای تیم ملی کشورم است.»
بازیکن 26 ساله ایرانی تاکنون هیچ بازی ملی ندارد. او در سال 2019 به لیگ اوکراین آمد. او با المپیک دونتسک کارش را شروع کرد و در فوریه 2021 با زوریا قرارداد امضا کرد. شهاب زاهدی در این فصل برای زوریا 25 بازی در مسابقات مختلف کرده و 10 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است.
 
 
 
انصاری‌فرد به سیم آخر زد
کریم انصاری فرد مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه آ. ا. ک یونان که به تازگی از بیماری کرونا رها شده و به تمرینات تیمش برگشته در مصاحبه‌ای تند در یونان جنجال‌آفرین شد. مهاجم ملی‌پوش ایرانی به شدت از کیفیت چمن ورزشگاه بازی در سوپرلیگ یونان انتقاد کرد و گفت: «داور و سوپرلیگ باید احساس بدنامی کنند. مسابقه با این شرایط برگزار شد. این ربطی به نتیجه ندارد. ما از اتفاقی که افتاده ناراحت هستیم چون سوپرلیگ مراقب سلامت بازیکنان نبود. مطمئناً در چنین زمینی می‌توانید دچار مصدومیت‌هایی شوید که به دوران حرفه‌ای بازیکن پایان می‌‌دهد. فکر نمی‌کنم در کشور دیگری با این شرایط اجازه بازی داده شود. فکر می‌کنم هر کسی که اجراکننده این بازی بوده باید احساس بدی داشته باشد و از خودش خجالت بکشد که گذاشتند ما اینطور بازی کنیم. من به شما می‌گویم که اجازه نمی‌دهیم این اتفاق دوباره بیفتد.» ستاره ایرانی سوپرلیگ یونان را تهدید کرد: «دفعه بعد فکر نمی‌کنم اگر شرایط اینطور باشد بازی کنیم. من فقط در مورد AEK صحبت نمی‌کنم، بلکه به طور کلی نظرم درباره تمام تیم‌ها است. وقتی اتفاقی می‌افتد، وقتی باران می‌بارد و زمین برای میزبانی بازی آماده نیست، باید آن را به تعویق بیندازید. مطمئنم هواداران ما عصبانی هستند، ما هم در تیم عصبانی هستیم. لطفاً فقط به ما احترام بگذارید نه چیز دیگری.»
 
 
 
جزئیاتی از پیشنهاد باشگاه زنیت به سردار آزمون
اخبار ضد و نقیض از آینده سردار آزمون همچنان ادامه دارد. در حالی که نشریه اکیپ فرانسه در روزهای گذشته خبر از توافق چهارساله باشگاه لیون با سردار آزمون داده بود، بعضی از رسانه‌های روسی مدعی شدند باشگاه زنیت قصد دارد قرارداد آزمون را تمدید کند و اجازه جدایی به این مهاجم ایران را حداقل به صورت بازیکن آزاد ندهد.
سایت matchtv روسیه خبر داد سردار آزمون به جدایی از تیم زنیت نزدیک است و این باشگاه روسی تقریباً هیچ شانسی برای حفظ او در زمستان ندارد. این سایت در بخشی از گزارش کامل خود درباره آزمون نوشته است: «اگر آزمون تابستان گذشته قراردادش را تمدید نکرد، بعید است در زمستان یا در پایان فصل این کار را انجام دهد. این مهاجم در دوران اوج خود است و گزینه خاصی در اروپا دارد. مدعی اصلی لیون است که مدت زیادی است خواهان این بازیکن است. موضوع واقعاً به انتقال نزدیک می‌شود. بستگان مهاجم قبلاً به فرانسه سفر کرده‌اند تا خانه‌ای را برای اقامت در این کشور انتخاب کنند. در تابستان گذشته لیون حاضر بود ۷ میلیون یورو برای آزمون بپردازد، حالا صحبت از مبلغ ۳ میلیونی است.» این رسانه همچنین اعلام کرد زنیت برای جانشینی سردار آزمون به دنبال کابرال از بازل و یوری آلبرتو از اینترناسیونال است. در همین ارتباط «گنادی اورلوف» کارشناس و مفسر ورزشی روس به سردار آزمون بابت جدایی از زنیت و حضور در تیم لیون هشدار داد و لیون را در سطح مهاجم ایران ندانست. اورلوف گفت: «جدایی «زوبا» از زنیت قطعی است و آنها دنبال مهاجم جدید هستند. زنیت به آزمون پیشنهاد خوبی داده است. باشگاه گفته «درباره آن فکر کن. با لیون چه چیزی به دست می‌آوری؟» شرایط در زنیت بهتر از لیون است. بنابراین او نیاز به فکر کردن دارد.»
 
 
 
حذف پورتو در غیاب طارمی 
بامداد پنجشنبه، تیم پورتو در دیدار پایانی گروه D جام حذفی پرتغال میزبان ریوآوه بود و با گل دقیقه 83 پپه یک بر صفر پیروز شد. سرمربی پورتو به بسیاری از بازیکنان اصلی‌ تیمش در بازی برابر ریوآوه از جمله مهدی طارمی استراحت داد. از گروه D جام حذفی پرتغال تیم سانتا کلارا با 4 امتیاز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. پورتو با 3 امتیاز در رده دوم جدول این گروه جای گرفت و ریوآوه یک امتیازی سوم شد.

Page Generated in 0.0057 sec