printlogo


کد خبر: 239087تاریخ: 1400/9/27 00:00
خبر

امیدیان علیه لک
بعد از اعلام پنالتی پیکان در بازی چهارشنبه گذشته حامد لک به سمت نیمکت پرسپولیس آمد و گفت کمک داور می‌گوید پنالتی نیست. این مسأله باعث شد جلال امیدیان مربی پیکان علیه لک صحبت کند. در این لحظه مطهری مربی پرسپولیس از بازیکنان خواست لک را به سمت دروازه ببرند تا اخراج نشود و خودش با مربی حریف درگیری کوچکی داشت.
 
 
مشکل ترابی جدی نیست 
با اینکه مهدی ترابی در نیمه دوم بازی با پیکان دوباره از همان ناحیه‌ای که مقابل هوادار آسیب دیده بود، مصدوم شد و از بازی بیرون رفت اما به نظر می‌رسد مصدومیتش جدی نیست. خودش در مصاحبه‌ای گفته اگر گل‌محمدی تشخیص بدهد می‌تواند در بازی حذفی هم به میدان برود اما کادر فنی می‌خواهد در بازی با ویستاتوربین به او استراحت بدهد تا برای دیدار با ذوب‌آهن آماده باشد.
 
 
عذرخواهی دقیقی از مطهری
سعید دقیقی مدیر تیم پیکان بعد از بازی با پرسپولیس در مصاحبه‌ای علیه حمید مطهری صحبت و او را به کار غیر اخلاقی در جریان بازی دو تیم محکوم کرد اما بعد از ظهر پنجشنبه در تماسی تلفنی با مربی پرسپولیس از او دلجویی کرد و گفت هرگز قصد توهین نداشته. مطهری هم گفت هرگز کار غیر اخلاقی در جریان بازی انجام نداده و اینچنین سوء‌‌تفاهم بین طرفین از بین رفت. ظاهراً مطهری بعد از گل سوم مشتش را به سمت نیمکت پیکان نشان داده بود.
 
 
تکذیب دوباره گوچی
بعد از شایعه دوباره علاقه پرسپولیس به جذب رضا قوچان‌نژاد دیروز حمید مطهری در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به این شایعه گفت: «در اینکه تیم پرسپولیس نیاز دارد ترمیم و تقویت شود شکی نیست ولی من به قطعیت می‌گویم در مورد قوچان‌نژاد تا به حال صحبتی نشده‌. با آقای گل‌محمدی و کادرفنی تا به حال در مورد بازیکنی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و اینها گمانه‌زنی رسانه‌ها است.»

Page Generated in 0.0046 sec