printlogo


کد خبر: 239079تاریخ: 1400/9/27 00:00
بارسلونا – الچه؛ ساعت 21:00
مصدومان پرشمار روی دست ژاوی

 بارسلونا به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی در لالیگا است. آنها با الچه دیدار خواهند کرد. 
بارسا در 16 بازی اول خود در این فصل تنها 24 امتیاز کسب کرده، ولی الچه از 17 بازی 15 امتیاز دارد و در رده شانزدهم است.
بارسا دو بازی اول خود با ژاوی را برابر اسپانیول و ویارئال برد اما در دو بازی قبلی‌اش تنها یک امتیاز کسب کرده و در خانه به رئال 2-2 رسید.
آنها از لیگ قهرمانان هم حذف شدند و به لیگ اروپا رفتند، جایی که با ناپولی دیدار خواهند کرد. بارسا با رئال مادرید صدرنشین 18 امتیاز اختلاف دارد و در این فصل به دنبال قهرمانی نخواهد بود و تنها می‌خواهد به لیگ قهرمانان برسد تا مشکلات مالی‌اش بیشتر نشود. به این ترتیب، بازی این هفته آنها بسیار مهم است.
الچه فصل گذشته را در رده 17ام به پایان برد و عجیب نیست که حالا هم در پایین جدول است. البته از زمانی که فرانسیسکو مربی این تیم شده، آنها در چهار بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، سه برد کسب کرده‌اند که دو پیروزی مقابل لیوئا و اونیونیستاس ده سالامانکا در جام حذفی بوده است. این تیم همچنین کادیس را در لیگ شکست داد و البته برابر والنسیا در مستایا هم با نتیجه 2بر1 باخت.
الچه فصل گذشته هر دو بازی‌اش برابر بارسلونا را باخت و در آن دو دیدار پنج گل خورد و گلی نزد.
 
غایب‌ها
بارسلونا در این بازی سرجینیو دست، ممفیس دپای، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، پدری، آنسو فاتی و مارتین برایت‌ویت را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و جرارد پیکه هم محروم است. عثمان دمبله هم شاید به این بازی نرسد.
گاوی و عبده الزلزولی در خط حمله حضور می‌یابند، و شاید لوک دی‌یونگ، مهاجم قرضی سویا، بار دیگر در ترکیب باشد. گفته می‌شود باشگاه نمی‌خواهد به دلیل ‌بندی که در قرارداد یوسف دمیر وجود دارد، به او تا فوریه بازی بدهد.
سرخیو آگوئرو هم که از دنیای فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرده است.
در الچه، پدرو بیگاس مشکل کشاله ران دارد، ولی او تنها مصدوم تیم است.
 
‌ترکیب احتمالی
بارسلونا: تراشتگن؛ آرائوخو، لنگله، گارسیا، مینگوئسا؛ نیکو، بوسکتس، ف. دی‌یونگ؛ گاوی، ل. دی‌یونگ، الزلزولی.
الچه: بادیا؛ پالاسیوس، روکو، گونزالس، باراگان؛ مورنته، مارکونه، ماسکارل، فیدل؛ پرز، بویه.
 

 


Page Generated in 0.0052 sec