printlogo


کد خبر: 239068تاریخ: 1400/9/25 00:00
نساجی مازندران یک - آلومینیوم اراک یک
آلومینیوم بعد از پنج هفته گل خورد

اراکی‌ها که بشدت از کیفیت زمین مسابقه گلایه داشتند برای حفظ و ارتقای جایگاه‌شان به میدان آمده بودند. دقیقه 9 محمدامین اسدی در سمت راست محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه او با تکل همزمان دو بازیکن نساجی، پیش از رسیدن به دروازه بلوکه شد. دقیقه 16 روی ارسال ایستگاهی مسعود شجاعی و ضربه سر نجفی در حالت نامتعادل، توپ در دهانه دروازه به کریم اسلامی رسید اما ضربه او از ضرب و دقت کافی برخوردار نبود و در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت. دقیقه 39 ارسال جعفری از سمت چپ و ضربه اسلامی گل اول را برای میزبان به‌همراه داشت. رسول خطیبی بشدت نسبت به داور معترض بود و اعتقاد داشت قبل از گل روی بازیکنش خطا شده است. آلومینیوم پیش از این تنها یک گل خورده بود که به هفته پنجم برمی‌گشت. در نیمه دوم بازی بهتری را از دو تیم دیدیم. دقیقه 51 شوت اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان آلومینیوم در حالت درازکش در اختیار گرفت. دقیقه 75 نفوذ شریفات به داخل هجده‌قدم و خطا روی او یک پنالتی را برای اراکی‌ها به‌همراه داشت که مجیدی آن را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. دقیقه 84 محمدامین اسدی با یک حرکت پا به توپ زیبا بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و با حقیقی تک به تک شد؛ واکنش دروازه‌بان نساجی در این صحنه، بسیار خوب بود و مانع از گلزنی مهاجم حریف شد. در نهایت این بازی هم برنده نداشت.
 
نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مرتضی منصوری، شاهین طاهرخانی (83- محمدمهدی نظری)، اکبر صادقی، کریم اسلامی، مهرداد عبدی، احسان قهاری (66- امیرمهدی جان‌ملکی) حسن نجفی، مسعود شجاعی، رضا جعفری (83- حسین زامهران)
سرمربی: ساکت الهامی
 
آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده (75- میثم مجیدی) محمدامین اسدی (2+90- نیما درودی)
سرمربی: رسول خطیبی
 

Page Generated in 0.0047 sec