printlogo


کد خبر: 239067تاریخ: 1400/9/25 00:00
صنعت‌نفت یک - پدیده مشهد صفر
ابقای منصوریان در دقیقه 95

علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌ها با توجه به نتایج ضعیفش محکوم به پیروزی بود. از آن طرف سیدعباسی هم هدایت تیم ته‌جدولی پدیده را بر عهده داشت. دقیقه 5 نفتی‌ها را تهاجمی آغاز کردند و در برگشت ارسال کرنر طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی شوت محکمی به سوی دروازه پدیده زد که در میانه راه مدافعان تیم مشهدی توپ را دفع کردند و راهی به دروازه فراهانی این ضربه پیدا نکرد. دقیقه 38 سانتر عالی حسن بیت‌سعید با عبور از مدافعان پدیده به حسین ساکی پیش‌تاخته رسید اما ضربه او با واکنش عالی فراهانی همراه شد و شوت ساکی به کرنر رفت. دو دقیقه بعد روی ارسال ابوذر صفرزاده، رضا مستعلی در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان صنعت‌نفت قرار گرفت اما ضربه او در چارچوب نبود. در نیمه دوم فشار حملات نفتی‌ها بیشتر شد. دقیقه 70 روی ارسال کرنر رضا یزدان‌دوست روی توپ تأثیرگذار بود و توپ به حکیم نصاری رسید که او با ضربه‌ای آکروباتیک به توپ ضربه زد و ضربه او به مدافع پدیده اصابت کرد و به کرنر رفت؛ بازیکنان بشدت معتقد به خطای هند پنالتی در این صحنه بودند اما کاظمی اعتقاد به ضربه کرنر داشت. در حالی که داور در آستانه به صدا در آوردن سوت پایان بازی در دقیقه 5+90 بود ارسال خالدی از سمت راست و ضربه قیچی شروین بزرگ بعد از برخورد به تیر عمودی وارد دروازه شد.
 
صنعت نفت:
احمد گوهری، محمد طیبی، رضا یزدان‌دوست، امید خالدی، حسین ساکی، امید حامدی‌فر، محمدرضا غبیشاوی، عباس بوعذار (69- حکیم نصاری)، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید (78- رضا جبیره)، احمد شریعت‌زاده (69- شروین بزرگ)
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
پدیده:
میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، صادق صادقی (64- میلاد کمندانی)، علی طاهران، ابوذر صفرزاده (75- مهرداد بایرامی)، آزاد جعفرزاده (64- معراج پورتقی)، حسام پورهاشم، مسعود زائر، محمدرضا فلاحیان، رضا مستعلی (75- مهدی شریفی)
سرمربی: داود سیدعباسی
 

Page Generated in 0.0059 sec