printlogo


کد خبر: 239066تاریخ: 1400/9/25 00:00
ذوب‌آهن صفر – هوادار تهران یک
سقوط ذوب‌آهن ادامه دارد

میزبان برای جبران ناکامی‌های هفته اخیرش به میدان آمده بود. دقیقه۱۲ پاس بلند پشت مدافعان هوادار برای شنانی او را در موقعیت تک به تک قرار داد که کمک‌داور آفساید گرفت. دقیقه ۲۰ ضربه ایستگاهی ذوب را حسین ابراهیمی با پای راست به سمت دروازه بشاگردی شوت کرد و این موقعیت از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۰ فشار هوادار در این دقیقه باعث شد فرصت شوت‌زنی برای چهارمحالی فراهم شود و ضربه او با اختلاف به بیرون رفت. نیمه دوم شکل بازی بهتر شد. دقیقه 52 نفوذ خوب صائب محبی از سمت راست با سانتر او برای محمدی همراه شد و ضربه سر مهاجم هوادار خطرناک به کرنر رفت. 10 دقیقه بعد ضربه ایستگاهی هوادار را عباسیان مستقیم به سمت دروازه زد که توپ به تیرک ذوبی‌ها برخورد کرد تا جدی‌ترین موقعیت بازی خلق شود. دقیقه 71 هوادار به گل رسید. فشار بی‌امان هوادار سبب شد گل اول این بازی به ثبت برسد. سانتر صائب محبی از سمت راست را محمدجواد محمدی به‌خوبی با ضربه سر در محوطه شش‌قدم کاشت و امیرحسین خدامرادی با یک اشاره دروازه میزبان را باز کرد. در ادامه تلاش‌های ذوبی‌ها جواب نداد، با این شکست تیم تارتار از پنج بازی اخیر تنها دو امتیاز گرفته.
 
ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی (37- آرمان قاسمی)، مسعود ابراهیم‌زاده، سیدمحمد قریشی، حسین ابراهیمی (69- محمدحسین اسلامی)، حسین شنانی (46- عارف رستمی)، سجاد جعفری، محمد خدابنده‌لو، سینا اسدبیگی، مرتضی خراسانی (69- بابامحمدی)
سرمربی: مهدی تارتار
 
هوادار:
مهرداد بشاگردی، سیدمحمد حسینی، امیرحسین پورمحمد، مهدی عبدی، صائب محبی، معین عباسیان، نیما انتظاری، سپهر روزی‌طلب، محمد چهارمحالی (84- محسن طرحانی)، محمدجواد محمدی، پیمان میری (46- امیرحسین خدامرادی)
سرمربی: رضا عنایتی
 

Page Generated in 0.0049 sec