printlogo


کد خبر: 239065تاریخ: 1400/9/25 00:00
تراکتور 2 - نفت‌ مسجدسلیمان صفر
دومین برد تراکتور با سولدو

تراکتور بازی را خیلی خوب شروع کرد. دقیقه 13 محمد عباس‌زاده روی یک پاس پشت مدافعان صاحب توپ شد و شلیک محکم این بازیکن پس از برخورد به مدافع نفت راهی اوت شد. یک دقیقه بعد میزبان به گل رسید. حرکت دهقانی از سمت چپ حریف و ضربه کات‌دار او به کنج دروازه نفت مسجدسلیمان رفت. دقیقه 21 ارسال کاشته خطرناک رزاق‌پور با عبور از تمامی بازیکنان در آستانه ورود به دروازه بود که با واکنش به‌موقع علی محسن‌زاده سنگربان نفت راهی کرنر شد. یک دقیقه بعد خود رزاق‌پور پشت ضربه کرنر ایستاد و با یک ارسال دیدنی توپ را به دهانه دروازه فرستاد که ضربه سر آرش قادری با کمترین فاصله ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت. تراکتور که سراپا حمله شده بود در دقیقه 23 هم یک فرصت خوب را از دست داد. ضربه کاشته از سمت چپ برای نفت به دست آمد که ارسال دیدنی کرار جاسم در دهانه دروازه به مسلم مجدمی رسید و ضربه این بازیکن به زیر توپ زده شد که این توپ به شکل عجیبی روی سقف دروازه تراکتور فرود آمد و بهترین فرصت ممکن برای نفت از دست رفت. تراکتور تیم برتر نیمه دوم هم بود. دقیقه 60 حرکت خوب پیمان بابایی یک فرصت خوب گلزنی را برای تراکتور به وجود آورد و این بازیکن پس از ورود به درون محوطه جریمه ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که توسط محسن‌زاده مهار شد. دقیقه 68 ارسال یک کرنر به روی دروازه تراکتور با واکنش دیدنی حقیقت دور شد تا این فرصت خطرناک برای نفت از دست برود. دقیقه 75 محمد بلبلی در بدو ورود صاحب یک موقعیت خوب شد که شوت او از درون محوطه جریمه به تور کنار دروازه تراکتور برخورد کرد. دقیقه 80 یک ضربه کاشته برای نفت به دست آمد. روستایی این توپ راه دور را مستقیم به سمت دروازه فرستاد و در حالی که حقیقت سنگربان تراکتور ابتدا برای تصاحب توپ جلو آمده بود، سپس گام‌هایش را به عقب برداشت و توانست این توپ را پیش از ورود به درون دروازه مهار کند. تراکتور در دقیقه سوم وقت اضافه روی پاس در عرض قادری و ضربه نریمان‌جهان گل دوم را زد. تراکتور سولدو پیش از این پدیده را هم شکست داده بود و این دومین برد مربی کروات با تیم تبریزی است.
تراکتور: 
مهدی حقیقت، هادی محمدی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، آرش قادری، سامان نریمان‌جهان، رضا دهقانی (79- محمد قادری)، پیمان بابایی (68- علی دشتی)، محمد عباس‌زاده (75- سعید واسعی)
سرمربی: زوانیمیر سولدو
نفت مسجدسلیمان: 
علی محسن‌زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، کرار جاسم (74- محمد بلبلی)، محمدمهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله‌زاده، مهرداد هدایتیان، هاتف نادری (54- امیر روستایی)
سرمربی: فراز کمالوند

Page Generated in 0.0050 sec