printlogo


کد خبر: 239058تاریخ: 1400/9/25 00:00
کری سلطان پرتاب 3 امتیازی شد

پیروزی 105 به 96 تیم گلدن استیت وریرز در مصاف با نیویورک نیکس با یک اتفاق خاص برای ستاره خوش تکنیک مهیمان سانفرانسیسکویی همراه بود.
در ثبت بیست‌و‌سومین پیروزی در بیست‌و‌پنجمین برد گلدن‌استیتی‌ها، استفن کاری به رکورددار کسب بیشترین پرتاب‌های 3 امتیازی در تاریخ تبدیل شد. کاری 33 ساله با ثبت 2 هزار و نهصدوهفتادوچهارمین پرتاب سه امتیازی حرفه‌اش از رکورد ری آلن، یکی از اعضای تالار مشاهیر بسکتبال آمریکا را پشت سر گذاشت.
پرتابی که کاری را رکورددار کرد، در فاصله 7 دقیقه و 33 ثانیه به پایان کوارتر اول و با پاسی بلند از سمت راست زمین توسط اندرو ویگینز داخل سبد افتاد. بلافاصله پس از این اتفاق وریرز مرتکب خطایی شد تا کاری فرصت کوتاهی برای لذت بردن از رکورد تاریخی‌اش به دست آورد.
کاری پس از بازی گفت: «این اتفاق پایانی زیبا را برای آنچه در یک هفته اخیر انجام دادم، رقم زد. برنامه‌ای که برای رسیدن من به این رکورد ترتیب داده شده بود، باعث شد جو خاص بر بازی حاکم شود. من از هوادارانی که این لحظه را با من جشن گرفتند و باعث شدن شادی آن برایم دو چندان شود، تشکر می‌کنم. من می‌توانستم حس آنها را درک کنم. به محض اینکه پرتابم را انجام دادم، حسی خوبی مرا دربر گرفت و واکنش تماشاگران طوری بود که انگار من در خانه خودمان دارم بازی می‌کنم. بدون شک لحظه خاصی برای من بود که تا آخر عمرم آن را به یاد خواهم سپرد».
در فرصت کوتاهی که کاری برای جشن گرفتن رکوردشکنی‌اش به دست آورد، هم‌تیمی او دریموند گرین او را محکم در آغوش گرفت. سایر بازیکنان هم وارد زمین بازی شدند تا به ستاره گلدن استیت تبریک بگویند. کاری هم توپی که با آن رکوردشکنی کرده بود را زیر بغلش گذاشت و در حالی که همه تماشاگران حاضر در مدیسون اسکوئر گاردن ایستاده تشویقش می‌کردند، آن را به پدرش تقدیم کرد.

Page Generated in 0.0059 sec