printlogo


کد خبر: 239056تاریخ: 1400/9/25 00:00
پای بنیتس روی پوست موز
آیا وین رونی مربی اورتون می‌شود؟

رافائل بنیتس برای بازی امشب اورتون با چلسی به استمفوردبریج بر‌می‌گردد در حالی که تیمش در آخرین بازی 3 بر یک از کریستال پالاس شکست خورد و پایش روی پوست موز است. فرهاد مشیری سهامدار اصلی باشگاه اورتون مصمم است پنجمین انتخاب خود به عنوان مربی «تافی‌ها» را روی نیمکت این تیم حفظ کند اما شایعاتی مطرح شده درباره اینکه هیأت مدیره باشگاه به دنبال بررسی گزینه‌های موجود در صورت اخراج بنیتس است. وین رونی 36 ساله که در دربی کانتی ورشکسته موفق نبوده و تیمش 15 امتیاز با منطقه ایمن در چمپیونشیپ فاصله دارد (به خاطر مسائل مالی 21 امتیاز از این تیم کسر شده است)، از جمله کاندیداهای اورتون است؛ تیمی که هفت تا از 9 بازی آخرش در لیگ برتر را باخته و در چهار بازی آخر خارج از خانه شکست خورده. اورتون تا قبل از بازی‌های این هفته تا رده چهاردهم جدول سقوط کرد. بنیتس پیش از این هم در سال 2006 با لیورپول پنج بازی خارج از خانه متوالی را باخته است.
چلسی هم با مشقت زیاد 3 بر 2 لیدز را شکست داد تا به همراه منچسترسیتی و لیورپول در جمع مدعیان بماند. تیم توماس توخل که به خاطر استحکام دفاعی‌اش در ماه‌های اول حضور روی نیمکت تیم مشهور شده بود، حالا چهار بازی است که در لیگ برتر نتوانسته کلین‌شیت کند و این شاید برای مربی آلمانی قهرمان اروپا زنگ خطر باشد هرچند آبی‌ها در پنج بازی خانگی آخرشان روی هم 15 گل زده‌اند یعنی به طور متوسط هر بازی سه گل.
اورتون در چهار تا از پنج بازی آخرش در استمفوردبریج شکست خورده و نزدیک به شش سال است که نتوانسته در خانه چلسی گل بزند.
چلسی در این بازی هم بن چیلول که دچار مصدومیت شدید شده و ماتئو کوواچیچ را که تست کرونایش مثبت بوده، در اختیار ندارد، وضعیت تروه شالوبا و انگولو کانته هم مبهم است. روملو لوکاکو مشتاق بازی مقابل تیم سابقش است و تیاگو سیلوا هم شاید استراحت کند چون توخل نمی‌خواهد به این بازیکن 37 ساله فشار بیاورد.
ریچارلیسون در نیمه دوم بازی یکشنبه با کریستال پالاس مجبور به ترک زمین شد و تست‌ها نشان می‌دهد پارگی عضلانی، این برزیلی را تا چند هفته دور از میدان نگه می‌دارد. آندروس تاون سند و سیموس کولمن هم در این بازی دچار مصدومیت شدند. دومینیک کالورت لوین، تام دیویس و یری مینا هم به این بازی نمی‌رسند، لوکاس دینیه هم گفته می‌شود با مربی خود اختلاف نظر پیدا کرده و معلوم نیست بازی کند.
 
ترکیب احتمالی
چلسی: مندی، آسپیلیکوئتا، رودیگر، کریستنسن، جیمز، ژرژینیو، لوفتوس چیک، آلونسو، ماونت، پولیشیچ، لوکاکو
اورتون: پیکفورد، کولمن، هولگیت، کین، گادفری، تاون سند، دوکور، آلان، گوردون، گری، روندون

Page Generated in 0.0056 sec