printlogo


کد خبر: 239055تاریخ: 1400/9/25 00:00
لیورپول – نیوکاسل؛ ساعت 23:30
مأموریت آسان قرمزها

 لیورپول می‌خواهد به هشتمین پیروزی پیاپی خود در تمامی رقابت‌ها برسد. آنها در آنفیلد میزبان نیوکاسل هستند.
لیورپول در بازی قبلی خود توانست استون ویلا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد اما مردان ادی هاو، در بازی اخیر خود برابر لستر سیتی با نتیجه چهار بر صفر شکست خوردند.
امیلیانو مارتینس مقابل لیورپول واکنش‌های فوق‌العاده‌ای داشت اما پس از خطای تیرون مینگس، محمد صلاح ضربه پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد تا آنها صاحب سه امتیاز شوند. این پنجمین پیروزی متوالی لیورپول در لیگ برتر و هفتمین برد پیاپی آنها در تمامی رقابت‌ها بود.
چلسی و منچستر سیتی هم با فاصله یک گل پیروز شدند و نبرد قهرمانی همچنان ادامه دارد.
تنها چلسی با 21 گل زده بیشتر از مردان یورگن کلوپ (19 گل) توپ را وارد دروازه حریفان کرده است. لیورپول در هر پنج بازی اخیر خود در آنفیلد هم پیروز بوده است.
لیورپول در این میان پنج کلین‌شیت پیاپی هم داشته و در 20 بازی اخیر در آنفیلد شکست نخورده است. به این ترتیب نیوکاسل نمی‌تواند خیلی امیدوار باشد که پیروزی خاطره‌انگیزی را در آنفیلد رقم بزند.
لستر چندین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کووید-19 در اختیار نداشت اما در هر حال توانست با نتیجه‌ای درخشان نیوکاسل را ببرد. جیمی واردی نیمکت‌نشین شده بود و پاتسون داکا و جیمز مدیسون هر کدام یک گل زدند و یک گل ساختند و یوری تیلمان هم دو گل به ثمر رساند. نیوکاسل در هشت بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر، پنج گل دریافت کرده است.
نیوکاسل در قعر جدول قرار گرفته است. آنها در 8 بازی خارج از خانه خود در این فصل لیگ برتر، تنها سه امتیاز کسب کرده‌اند و هیچ تیمی به اندازه آنها در خانه حریفان بد نبوده است. این تیم در خانه رقیبان تنها پنج گل به ثمر رسانده است.
البته نیوکاسل فصل گذشته با درخشش جو ویلوک توانست در آنفیلد به تساوی یک بر یک برسد اما آخرین برد آنها در خانه لیورپول در لیگ برتر به فصل 94-1993 برمی‌گردد.
لیورپول در این بازی نت فیلیپس، کرتیس جونز و هاروی الیوت را در اختیار ندارد اما این امید وجود دارد که دیووک اوریگی و روبرتو فیرمینو برای دقایقی بازی کنند.
اگر مصدومیت همسترینگ فیرمینو هم خوب نشده باشد، دیوگو ژوتا به ترکیب می‌آید و الکس اکسلاد-چمبرلن نیمکت‌نشین می‌شود.
کلوپ بی‌تردید به فکر بازی با تاتنهام هم هست و تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد داد. نبی کیتا، کاستاس تسیمیکاس و ابراهیما کوناته احتمالاً در ترکیب قرار می‌گیرند.نیوکاسل هم در بازی با لستر مصدومیت جدیدی نداشت. به این ترتیب تنها غایب تیم هاو، پل دومت است که مشکل ساق پا دارد.
هاو تیمش را تقریباً به صورت کامل در اختیار دارد. او البته به فکر بازی با دو تیم منچستری هم است. به این ترتیب احتمالاً میگل آلمیرون نیمکت‌نشین می‌شود و کیاران کلارک که از محرومیت برگشته، در دفاع پنج‌نفره تیمش قرار می‌گیرد.
آیزاک هایدن هم امیدوار است که در خط میانی حضور یابد اما ویلوک خاطرات خوبی در آنفیلد دارد و نمی‌خواهد جایگاهش را در ترکیب از دست بدهد.
 
ترکیب احتمالی
لیورپول: آلیسون، الکساندر-آرنولد، کوناته، فن‌دایک، تسیمیکاس، کیتا، فابینیو، هندرسون، صلاح، ژوتا، مانه.
نیوکاسل: دوبرافکا، مانکیو، شار، کلارک، لسلس، لوییس، سنت-ماکسیمین، هایدن، شلوی، جوئلینتون، ویلسون.
 

Page Generated in 0.0068 sec