printlogo


کد خبر: 239051تاریخ: 1400/9/25 00:00
خبر

درگیری بعد از اعلام پنالتی
بعد از اعلام پنالتی برای پیکان برخی از اعضای تیم پرسپولیس که روی سکو نشسته بودند هم با تماشای صحنه آهسته از طریق تلویزیون جایگاه خبرنگاران به حمید مطهری و افشین پیروانی اعلام کردند داور مرتکب اشتباه شده است‌.
حامد لک هم وقتی فهمید کمک داور بازی به داور گفته پنالتی نبوده سمت نیمکت تیمش آمد و این مسأله را اعلام کرد اما مهدوی به او هم کارت زرد داد. 
بعد از گل پیکان هم بین کوشکی و علی نعمتی درگیری لفظی به وجود آمد و حامد لک حاضر به دادن توپ به بازیکنان میزبان نشد‌.
 
 
چرا مطهری کارت گرفت؟
پرسپولیس در شرایطی به گل سوم رسید که لحظاتی قبل از این گل پرسپولیسی‌ها توپ را بیرون زدند تا به وضع بازیکن مصدوم‌شان رسیدگی شود اما پیکانی‌ها بازی را شروع کردند و توپ را به پرسپولیس ندادند. لحظاتی بعد وقتی پرسپولیس به گل سوم رسید حمید مطهری به نیمکت پیکان در این خصوص اعتراض کرد که منجر به درگیری او و جلال امیدیان شد و در نهایت داور به مطهری اخطار داد.
 
 
تعویض‌ها به نوبت
دقیقه 86 لحظاتی پس از این اتفاق در شرایطی که محمد شریفی به دلیل مصدومیت بیرون آمده و فرشاد فرجی، رضا اسدی و علی شجاعی به عنوان بازیکنان تعویضی پرسپولیس در کنار زمین حضور داشتند، داور با وجود حضور 10 بازیکن پرسپولیس در زمین بعد از انجام تعویض‌های پیکان دستور به ادامه بازی داد تا تعویض‌های پرسپولیس در نوبت بعدی که توپ از جریان بازی خارج می‌شود انجام شود که این تصمیم هم با اعتراض سرخ‌پوشان همراه شد.

Page Generated in 0.0042 sec