printlogo


کد خبر: 239048تاریخ: 1400/9/25 00:00
جعفر سلمانی، بی‌حاشیه و در خدمت تیم

جعفر سلمانی تنها بازیکن
6    امتیازی استقلال تا هفته دهم است. بازیکنی که لیگ را با گل 3 امتیازی به هوادار آغاز کرد و در هفته دهم نیز زننده تک گل 3 امتیازی تیمش بود. سلمانی اگر کمی دقت می‌کرد می‌توانست گل دیگری را هم وارد دروازه سپاهان کند و در ابتدای نیمه دوم این بازی نقش پررنگی از خود در پیروزی مقابل سپاهان ایفا کند اما همین دو گل 3 امتیازی نیز کافی است تا او در میان اثرگذار‌ترین بازیکنان این فصل استقلال و حتی لیگ برتر قرار بگیرد. در کنار این گل‌های ارزشمند، سلمانی را بازیکنی در خدمت تیم و کاملاً مطیع دستورات سرمربی استقلال می‌بینیم. 
بازیکنی که تلاش می‌کند با کمترین ادعا و خود بزرگ‌بینی تنها به اجرای دستورات تاکتیکی استقلال بپردازد و مجری خواسته‌های فنی مربیانش باشد. 
پیش از شروع فصل و زمانی که بحث خرید این بازیکن مطرح شد، ذهنیت مثبتی روی جذب این بازیکن وجود نداشت اما اصرار سرمربی استقلال به بازی گرفتن از سلمانی نشان داد که این بازیکن از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و با اینکه بازی‌اش چندان به چشم نمی‌آید اما به طور کلی از یک هوش قابل توجه در حضور در محوطه هجده قدم حریف و مشارکت در حملات تیمش برخوردار است و همواره می‌تواند یک سورپرایز در ترکیب تیمش باشد.

Page Generated in 0.0056 sec