printlogo


کد خبر: 238683تاریخ: 1400/9/18 00:00
هفته نهم لیگ یک؛قشقایی صدر را از ملوان پس گرفت

هفته نهم با نتایج قابل توجهی همراه بود. بازی تیم ملوان در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل مس کرمان باز هم به دلیل حضور هواداران‌شان با وقفه انجام شد. دقیقه 12 دروازه این تیم روی ضربه آوخ باز شد اما 12 دقیقه بعد حمید کاظمی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه هم تلاش دو تیم ثمری نداشت. قشقایی شیراز هم از این فرصت استفاده کرد و با پیروزی 2-صفر مقابل ویستا توربین به صدر رفت. حملات شاگردان رجب‌زاده در لحظات پایانی نیمه اول نتیجه داد و سیدمحمد عابدی موفق شد در دقیقه ۴۴ دروازه ویستا توربین تهران را باز کند تا قشقایی شیراز با برتری یک بر صفر به رختکن برود. قشقایی در نیمه دوم هم در لحظات پایانی موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۶+۹۰ توسط مرصاد فلاح‌نژاد دومین گل را زد. آرمان‌گهر نیز در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک خیبر خرم‌آباد را شکست داد تا نخستین شکست خیبر تحت هدایت عبدالله ویسی را رقم بزند. آنها با این پیروزی جایگاه‌شان را در مکان سوم جدول تثیبت کردند. علی وزیری‌پناه و علی قربانخانی برای آرمان‌گهر گلزنی کردند و فرزاد محمدی تک گل خیبر را زد. استقلال خوزستان هم در بابل دست به کار بزرگی زد. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با گل‌های امیرحسین موسی‌زاده و علی کیانی‌فر از میزبان‌شان پیش افتادند و در آخرین ثانیه‌های بازی میلاد قربان‌زاده یکی از گل‌های رایکا را پاسخ داد اما در نهایت این آبی‌های اهوازی بودند که دست پر شمال را ترک کردند.
سایپا در خانه با نتیجه بدون گل برابر پارس جنوبی جم متوقف شد تا ناکامی‌های نارنجی‌پوشان ادامه پیدا کند. تیم فوتبال ماشین‌سازی در اولین تجربه هدایت مسعود حیدرزاده، باز هم نتوانست به نخستین پیروزی خود در لیگ یک دست پیدا کند و با نتیجه ۲ بر ۲ برابر شمس آذر قزوین به تساوی دست پیدا کرد تا کماکان با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باشد. تبریزی‌ها در حالی به تساوی رضایت دادند که 2-صفر از میهمان‌شان پیش بودند. تیم خوشه‌طلایی هم در اهواز کار بزرگی انجام داد. تک گل عرفان پور‌افراز سه امتیاز حساس بازی را برای‌شان به همراه داشت.
شهرداری همدان هم در خانه مقابل شهرداری آستارا با تساوی 1-1 متوقف شد. محمد عباس‌تبار برای شهرداری همدان و سعید دلاور برای شهرداری آستارا گل زدند. بازی شاهین شهرداری بوشهر و مس شهر بابک هم برنده نداشت.

Page Generated in 0.0192 sec