printlogo


کد خبر: 238681تاریخ: 1400/9/18 00:00
گل‌محمدی: صحبتی درباره جذب قوچان‌نژاد نشده
درباره رادو این بار کاری از من برنمی‌آید

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار درباره این بازی گفت: «واقعاً بازی راحتی برای ما نخواهد بود زیرا هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده‌ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود. قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و باید خیلی بیشتر از دیدارهای قبل برای برد تلاش کرده و تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. این دیدار خانگی برای ما خیلی مهم است. قطعاً گفته‌ام ۳۰ فینال پیش‌رو داریم و نباید نسبت به امتیازات آنها بی‌تفاوت باشیم. تاکنون که اینگونه نبوده و سعی کرده‌ایم با تمام وجود بازی کنیم. مثل دیدارهای قبلی برای بردن و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله دیدار خوبی از آب دربیاید.»
* من خودم چند بار ممانعت کردم از اینکه رادوشویچ ایران را ترک کند اما این سری بعید می‌دانم کاری از دست من بربیاید اما تلاش خودم را برای برگرداندن او انجام خواهم داد. به هر حال جایگاه و شخصیت تیم برای من مهم است. این وضعیت که پول هم گرفته و رفته، باید بگویم که همه ما مشکل داریم و می‌توانستیم فسخ کنیم و برویم اما وقتی در پرسپولیس کار می‌کنیم خیلی از این مشکلات را باید به جان بخریم. برای تیمی کار می‌کنیم که 50-40 میلیون هوادار چشم به راه و عاشق دارد و باید برای‌شان بجنگیم و این کاری است که باید انجام بدهیم. باید جلوتر برویم تا ببینیم چطور می‌شود.
 * درباره پنجره پرسپولیس نمی‌دانم به خدا! اگر می‌دانستیم بدهی کالدرون پرداخت نمی‌شود، بازیکن نمی‌آوردیم. این بندگان خدا را آوردیم، مثل توریست‌ها می‌آیند و می‌روند. ولش کن اصلاً صحبتی در این باره نکنیم. انگار یکسری اتفاقات برای پرسپولیس همیشه رخ می‌دهد و باید رخ بدهد و مشکلی نیست.
* متأسفانه حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت افکار عمومی خیلی ضعیف است. فردا (امروز) اگر اتفاقی بیفتد، اولین نفری که سیبل بشود و مورد انتقاد است، سرمربی تیم است. ما هم وقتی این سمت را خصوصاً در پرسپولیس انتخاب می‌کنیم، باید این مسائل را به جان بخریم و پیه همه اینها را به تن‌مان بمالیم. من گفتم کاری که بلدیم را به قول سیدجلال انجام می‌دهیم که آن هم جنگیدن است؛ می‌جنگیم، می‌جنگیم و می‌جنگیم تا راه برای‌مان هموار شود. خیلی از مشکلاتی که داشتیم را با تلاش بیشتر و از خودگذشتگی توانستیم جبران کنیم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد تا هواداران را خوشحال کنیم. امسال کار سختی را در پیش داریم و از همه هواداران، بازیکنان، مدیریت و هر کسی که دلش برای تیم می‌سوزد، می‌خواهم که کنار هم باشیم تا این مشکلات را برطرف کنیم.
* صحبتی درباره رضا قوچان‌نژاد نشده و نبوده. رضا را همه می‌دانیم چه کیفیت خوبی دارد و چه بازیکن بزرگی است اما در حال حاضر هم پنجره ما بسته است و هم در کوران مسابقات هستیم و اینکه در چنین شرایطی دنبال بازیکن باشیم، الان اینطور نیست.
 * بازی بدون تماشاگر قطعاً به ضرر ما خواهد بود. بخش بزرگی از قدرت پرسپولیس هوادارانش هستند و قرار بود بازی با هوادار با تماشاچی باشد. منتظرشان هستیم برای حمایت بیشتر. ما با ذهنیت حضور هوادار وارد جلسه شدیم و قرار بود این بازی هم با حضور هواداران باشد. (یکی از خبرنگاران درباره ورود زنان از گل‌محمدی سؤال کرد که او پس از مکثی کوتاه گفت: دست توی لانه زنبور کردی!)
 

Page Generated in 0.0051 sec