printlogo


کد خبر: 238677تاریخ: 1400/9/18 00:00
نامه صدری به جبلی برای زنده کردن بخش مهمی از درآمدها
امیدواری پرسپولیس برای رسیدن به 330 میلیارد

ایران ورزشی- اول هفته‌ای که در آن هستیم باشگاه پرسپولیس بالاخره بعد از شش ماه موفق شد کارگزار اسپانسری جدیدی پیدا و با شرکت جدیدی قرارداد امضا کند. همان روز فرمول درآمدزایی از بابت قراردادی که با شرکت مزبور بسته شده اعلام شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طبق این قرارداد سال اول 660 میلیارد نصیب این باشگاه خواهد شد که ابتدا همه با شنیدن این عدد قابل توجه ذوق زده شدند اما کمی جلوتر صدری اعلام کرده بود 330 میلیارد یعنی نصف این رقم منوط به دریافت حق پخش باشگاه از تلویزیون است.
موضوع حق پخش سال‌هاست که از سوی باشگاه‌ها فریاد زده می‌شود و حتی بعضاً همراهانی مثل اتحادیه باشگاه‌ها هم داشته اما به جایی نرسیده است. در این میان رسانه‌ها هم همواره از این ماجرا به سود درآمدزایی باشگاه‌ها حمایت کرده‌اند اما باز هم خبری از حق پخش نبوده و این موضوع در تمام سال‌های اخیر از طرف صدا و سیما قفل شده و هیچ روزنه‌ای برای مذاکره و رسیدن به نتیجه باز نبود.
سه‌شنبه شب اما رئیس جدید سازمان صدا و سیما در این باره اظهارنظر کرد و صحبت‌های جبلی افق تازه‌ای پیش روی باشگاه‌های فوتبال قرار داد تا بلکه بالاخره به حق‌شان برسند. بعد از اظهارنظر جبلی که گفته در این باره با وزیر ورزش مذاکره می‌کنند تا به راه حلی در این خصوص دست یابند دیروز صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در نامه‌ای خطاب به جبلی با اشاره به مشکلات و هزینه‌های روزافزون باشگاه‌ها از رئیس سازمان صدا و سیما خواست برای تأمین بخشی از حقوق فوتبال به موضوع حق پخش و مسائل مرتبط با آن ورود کند تا راهکاری برای انتفاع باشگاه‌ها از این محل اندیشیده شود. در این نامه پیشنهاد شده کارگروه‌های تخصصی برای بررسی راهکارها تشکیل شود تا فرمولی برد برد به اجرا در آید.                              

Page Generated in 0.0063 sec