printlogo


کد خبر: 238675تاریخ: 1400/9/18 00:00
پرسپولیس – هوادار
برنده روی کاغذ

ایران ورزشی- مساوی در دربی برای پرسپولیس زیاد هم بد نشد چرا که برتری‌اش نسبت به حریف سنتی را در جدول حفظ کرد و با توجه به باخت سپاهان یک امتیاز دیگر به این تیم نزدیک شد اما شاید نه استقلال نه پرسپولیس فکر نمی‌کردند که برای رسیدن به صدر شرکای تازه‌واردی مثل آلومینیوم اراک یا گل‌گهر سیرجان پیدا کنند.
پرسپولیس امروز یک بازی خانگی دیگر خواهد داشت و روی کاغذ باید این بازی را ببرد. حریف سرخ‌ها هوادار رضا عنایتی است که بحران‌زده به نظر می‌رسد. این تیم تهرانی از 8 بازی قبلی خود 5 امتیاز گرفته و در رده ماقبل آخر جدول قرار دارد. این تیم پدیده از خودش بحران زده‌تر را شکست داده و دو مساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان گرفته اما در 5 بازی دیگر هم شکست خورده است.
هوادار در 8 بازی قبلی فقط 2 گل زده و خط حمله ضعیفی دارد. از قضا بهترین مهاجم و باتجربه‌ترین بازیکن این تیم که یکی از این دو گل را زده یعنی محمد قاضی مصدوم است و به بازی امروز عصر نمی‌رسد. داریوش شجاعیان هم دیگر غایب هوادار در این بازی است.
هوادار با وجود نتایج ضعیفی که در بازی‌هایش گرفته بعضاً مقابل تیم‌های بزرگ فوتبال نسبتاً قابل قبولی ارائه داده که همراه با دوندگی زیاد و پرس شدید بوده است. برعکس خط حمله ضعیف آنها، هوادار خیلی سخت گل می‌خورد. آنها طی 8 بازی فقط 6 گل خورده‌اند و یک گل بیشتر از پرسپولیس دریافت کرده‌اند!
پرسپولیس در این بازی محکوم به پیروزی است تا در رقابت رسیدن به صدر جدول باقی بماند. تیم یحیی نسبت به دیگر مدعیان این هفته روی کاغذ شانس بیشتری برای رسیدن به پیروزی دارد و شاید در شرایطی ویژه بالاخره رنگ صدر جدول را هم ببیند.
سرخ‌ها برای این بازی همچنان احسان پهلوان را نخواهند داشت و با توجه به ترک ایران از سوی رادوشویچ، امیرمحمد گلخواه گلر جوان تیم به عنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت می‌نشیند. سیدجلال حسینی هم تازه دو روز است که به تمرینات گروهی برگشته و شاید در لیست 20 نفره نباشد. در عین حال این پنجمین بازی است که پرسپولیس علی رغم در اختیار داشتن بازیکنان تاجیک نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

Page Generated in 0.0061 sec