printlogo


کد خبر: 238634تاریخ: 1400/9/18 00:00
پیروزی مقتدرانه لیکرز برابر سلتیکس

برخلاف اکثر هم‌تیمی‌هایش در لس‌‌آنجلس لیکرز، راسل وستبروک از کودکی با عشق به لیکرز بزرگ شده است و با تمام وجودش اهمیت و حساسیت نبردهای سالانه تیم محبوبش با بوستون سلتیکس را حس کرده است. 
لیکرز دیروز یکی از بردهای قاطعانه‌ تاریخش را برابر رقیب قدیمی جشن گرفت و تیم شهر بوستون را با نتیجه 117 به 102 شکست داد اما این بار، گارد کهنه‌کار لیکرز نه در نقش یک هوادار کم سن‌و‌سال که فقط بابت امتیاز گرفتن تیمش خوشحالی می‌کند چراکه در نقش سازنده این امتیازات ظاهر شد. 
وستبروک که با کسب 24 امتیاز و 11 پاس گل پس از لبران جیمز 30 امتیازی دومین بازیکن امتیاز‌آور لیکرز بود، پس از آنکه برای اولین بار بازی مقابل سلتیکس را با پیراهن تیم لس‌آنجلسی تجربه کرد، گفت: «من به نوبه خودم، می‌خواهم همیشه مطمئن باشم که برای تمام بازی‌ها با رویکردی مشابه به میدان می‌روم ‌اما خب اهمیت این بازی مقابل سلتیکس به عنوان یک بازی خاص چیز دیگری است. به همین دلیل این نتیجه، پیروزی خوبی برای ما محسوب می‌شود.»
پس از جیمز و وست‌بروک، آنتونی دیویس هم با 17 امتیاز و 16 ریباندش نقشی کلیدی در ثبت سیزدهمین پیروزی لیکرز در بیست‌و‌پنجمین بازی این تیم داشت. 
در این بازی که چهارمین پیروزی لیکرز در ششمین بازی اخیرش بود، شاگردان فرانک فوگل یکی از بهترین بازی‌های فصل‌شان را ارائه کردند و 5/56 درصد از پرتاب‌های‌شان در سه کوارتر نخست را داخل سبد انداختند. لیکرز اکنون در جدول کنفرانس غرب پایین‌تر از رقیب همشهری‌اش کلیپرز در رده ششم است.در سمت دیگر میدان جیسون تاتوم با 34 امتیاز، 3 پاس و 8 ریباند امتیازآورترین بازیکن بوستون سلتیکس بود و بعد از او رابرت ویلیامز که 13 امتیاز گرفت. این تیم که آمارش در کنفرانس شرق دقیقاً‌ مشابه آمار لیکرز در کنفرانس غرب است، در رده دهم قرار دارد.
منبع: AP

Page Generated in 0.0055 sec