printlogo


کد خبر: 238630تاریخ: 1400/9/18 00:00
باشگاه ها

حسینی: استقلال همیشه مدعی است
مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی امروز تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «به مرحله‌ای رسیدیم که سخت‌ترین دوره نیم‌فصل اول برای ما رقم خورده است. فشار زیادی می‌تواند به ما وارد شود. امیدوارم در مصاف با تیم‌های مدعی موفق عمل کنیم. ما با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی بوده است. امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران از بازی لذت ببرند.» او درباره بازی‌های گذشته استقلال اینطور می‌گوید: «من درباره استقلال نمی‌توانم صحبت کنم. این تیم یک سرمربی خوب دارد. تیم ما یک تیم جوان است که می‌تواند از بازی‌های سخت استفاده کند. امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد چون در بازی با صنعت نفت آبادان اینطور نبود.»
 
 
شکایت کتبی سپاهان از گل‌گهر
جذب بازیکن گابنی توسط باشگاه گل‌گهر سیرجان، با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شد. استعلام فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون گابن در خصوص بازی‌های ملی این بازیکن با بررسی‌های بیشتر زیر سؤال رفت. در این میان مدیران فدراسیون و سازمان لیگ خودشان را مسئول راستی‌آزمایی و بررسی صحت مدارک ارائه شده نمی‌دانند. در این بین حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون هم اعلام کرده که در حال بررسی این پرونده هستند اما این پرونده را محرمانه خواند. در همین راستا، پس از دو باشگاه استقلال و پیکان، سپاهان اصفهان نیز به دلیل استفاده گل‌گهر از اریک باگنامو در جریان بازی هفته هشتم لیگ برتر شکایتی را تنظیم و آن را رسماً به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
 
 
غیبت دو بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
داریوش شجاعیان، هافبک تیم فوتبال هوادار در بازی با پرسپولیس نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. این بازیکن در بازی قبلی برابر نفت مسجد سلیمان از ناحیه همسترینگ مصدوم و همین موضوع باعث شد برای بازی با پرسپولیس قادر به همراهی تیمش نباشد. این در حالی است که محمد قاضی دیگر بازیکن هوادار پیش از این، دیدار با سرخپوشان را از دست داده بود.
 

Page Generated in 0.0051 sec