printlogo


کد خبر: 237746تاریخ: 1400/8/30 00:00
اگر بازی بعدی در ترکیب نباشم ناراحت نمی‌شوم
رضایی:آقا فرهاد اجازه نداد از استقلال بروم

تیتر یک
 مهدیه دریابیگی     
 
بازی که شروع شد چهره‌ای درون دروازه استقلال ایستاد که همه مخاطبان فوتبال متعجب شدند، به همین دلیل ذهن علاقه‌مندان به فوتبال به هفده هجده سال پیش رفت، زمانی که وحید طالب‌لو گلر سوم استقلال جای برومند و طباطبایی را گرفت، همان روزهایی که امیر قلعه‌نویی پشت طالب‌لو ایستاد و از او یک چهره ویژه ساخت. چه کسی فکرش را می‌کرد فرهاد هم جا پای قلعه‌نویی بگذارد در روزهایی که حسینی و مظاهری چهره‌های شناخته شده استقلال برای پیراهن شماره یک استقلال می‌جنگند به نفر سومی اعتماد کند و این پیراهن را به او بدهد اما در روزی که تماشاگران استقلال بعد از 22 ماه به ورزشگاه آزادی رفتند تا بازی تیم محبوب خود را ببینند رضایی جوان، درون چارچوب دروازه ایستاد و اتفاقاً آنقدر خوب کار کرد که کسی سراغ حسینی و مظاهری را نگرفت و در لحظات پایانی بازی صدای تشویق رضایی توسط هواداران استقلال، گوش ورزشگاه را کر کرد. حالا فرهاد سرش را بالا می‌گیرد و رضایی هم همان رقیب خطرناکی شده که حسینی و مظاهری باید حواس‌شان به او باشد. گلر جوان استقلال که از پیکان به این تیم آمد خودش این مسأله را به خوبی درک کرده که جای خاصی در استقلال پیدا کرده است و از این پس با انگیزه خاصی در تمرینات استقلال حاضر می‌شود. با رضایی همکلام شدیم بازیکنی که حالا تمام حواس‌ها به سمت او است.
 
چه شد که در بازی مقابل نساجی درون دروازه استقلال قرار گرفتی، این اتفاق همه را شوکه کرد و کسی فکر نمی‌کرد که تو در این بازی گلر استقلال باشی!
خدا را شکر می‌کنم که این فرصت در اختیار من گذاشته شد. از آقای مجیدی و غلامپور هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و این فرصت را در اختیارم قرار دادند. به هرحال آنها به عنوان کادرفنی شرایط هر بازی را می‌سنجند و در نهایت تصمیم خود را می‌گیرند. خدا را هم شکر می‌کنم که نسبتاً خوب شروع کردم و بازی خوبی هم بود.
بازی کردن تو مصادف شد با حضور تماشاگران، (بعد از غیبت 22 ماهه) به دلیل حضور تماشاگران استرس نداشتی؟
طبیعی است که در چنین شرایطی استرس داشته باشم اما حضور تماشاگران انرژی مضاعفی به من داد و لذت بردم که انتخاب من در این بازی مصادف شد با حضور آنها. اتفاق خیلی خوبی بود و انرژی زیادی گرفتم.
به ابتدای فصل برگردیم. به خاطر اینکه حسینی و مظاهری دو گلر آماده هستند، بارها این شایعه بر سر زبان‌ها افتاد که تو قصد داری به صورت قرضی به تیم دیگری بروی اما تو ماندی و خیلی زود هم فرصت بازی پیدا کردی. در مورد آن روزها و تصمیمی که گرفته بودی حرف می‌زنی؟
من با انتخاب خود آقای مجیدی به استقلال آمدم. افتخار بزرگی بود که هم باشگاه و هم آقای مجیدی من را انتخاب کردند اما در آن مقطع همانطور که می‌دانید چون با بزرگترها و دوستان خوبم صحبت کردم و مشورت گرفتم، تصمیم گرفتم به صورت قرضی به تیم دیگری بروم اما آقای مجیدی با جدایی من مخالفت کردند و خدا را شکر ماندم و حالا هم بازی کردم.
وقتی با حضور مظاهری و حسینی تو برای این بازی انتخاب شدی، مخاطبان فوتبال یاد وحید طالب‌لو افتادند. زمانی که آقای قلعه‌نویی در حضور برومند و طباطبایی، طالب‌لو را انتخاب کرد.
شما لطف دارید که من را با وحید طالب‌لو مقایسه می‌کنید و مثال ایشان را می‌زنید. به هر حال من با آقای مظاهری و حسینی سه گلر استقلال هستیم که تمرین می‌کنیم و در نهایت آقای مجیدی و غلامپور تصمیم می‌گیرند که در هر بازی چه کسی حضور داشته باشد. ما با صلاحدید آنها بازی می‌کنیم که در این بازی صلاح دانستند من باشم.
یعنی تو ناراحت نمی‌شوی اگر بنا به همین صلاحدید کادرفنی در بازی بعدی استقلال حضور نداشته باشی؟
نه. من اصلاً ناراحت نمی‌شوم بازی بعدی نباشم.
استقلال در بازی با نساجی خوب کار کرد اما بازیکنان این تیم بی‌دقت بودند و نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. در دقیقه 85 هم اگر تو آن توپ تک به تک را نگرفته بودی ممکن بود کلاً نتیجه بازی تغییر کند!
جذابیت فوتبال همین است. در فوتبال تمام موقعیت‌ها گل نمی‌شود. من هم در این بازی لذت بردم که در کنار سایر بازیکنان استقلال بازی کردم. دقیقه 85 هم لطف خدا بود که من آن توپ را گرفتم و باید از مدافعان استقلال تشکر کنم که خیلی به من روحیه دادند و باعث شدند خوب کار کنم.
اینطور که گفته می‌شد آقای مجیدی در رختکن خیلی حرص خورده است. دلیل این همه عصبانیت چه بود؟
آقا فرهاد تعصب مثالزدنی نسبت به استقلال دارد. من ایشان را از دور می‌شناختم اما الان از نزدیک تعصب ایشان را می‌بینم. آقای مجیدی ذهن بزرگی دارد و به اهداف بزرگی فکر می‌کند به همین دلیل هم هست که به ما سر تمرین می‌گوید باید فقط به پیروزی و قهرمانی فکر کنید. ایشان در رختکن بعد از بازی خیلی حرص خورد.
بخشی از ناراحتی ایشان هم بر می‌گشت به پنالتی که برای استقلال گرفته نشد! نظر شما در خصوص آن صحنه چه بود؟
من ترجیح می‌دهم نظری ندهم و کارشناسان داوری در این خصوص صحبت کنند.
بازی با گل‌گهر را در پیش دارید. نظرت در خصوص این بازی چیست چون تیم‌ها از نظر امتیازی خیلی به هم نزدیک هستند.
ما برای این بازی هم تلاش خودمان را می‌کنیم تا نتیجه بگیریم. در مورد جدول هم باید بگویم ابتدای فصل این فاصله امتیازی کاملاً طبیعی است.
 

Page Generated in 0.0058 sec