printlogo


کد خبر: 237729تاریخ: 1400/8/30 00:00
بازگشت هواداران پرسپولیس بعد از 21 ماه به آزادی
بازی با صنعت نفت در حضور تماشاگران

ایران ورزشی- از دربی بهمن 98 و مسابقه سومی که یحیی پرسپولیس را هدایت می‌کرد، این تیم دیگر هوادارانش را در ورزشگاه آزادی ندیده است. پرسپولیس با این کادر فقط دو بار در ورزشگاه آزادی با تماشاگر بازی کرد. یکی بازی با تراکتور و دومی دربی هیجان‌انگیز 2-2 در فصل نوزدهم لیگ برتر.
از آن بازی تا الان چیزی بیش از 21 ماه می‌گذرد و حالا قرار است بعد از این دوره طولانی و تلخ دوباره هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و در بازی خانگی مقابل صنعت نفت تیم محبوب‌شان را حمایت کنند.
این خبر را دیروز مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه بعد از جلسه در وزارت ورزش اعلام کرد هر چند جزییات آن فعلاً مشخص نشده و قرار است طی روزهای آینده از طریق باشگاه پرسپولیس اعلام شود. اگر شرایط مثل بازی با استقلال باشد، دوباره چیزی حدود 5 هزار نفر می‌توانند واaرد ورزشگاه شوند اما امیدواریم اتفاقاتی که برای تماشاگران بازی استقلال – نساجی افتاد در بازی چهارشنبه سرخ‌ها مقابل صنعت نفت رخ ندهد.
به گفته معاون وزارت ورزش قصد مسئولان این است تا از ظرفیت 30 درصدی ورزشگاه‌ها برای حضور تماشاگران استفاده شود که اگر اینگونه باشد، در ورزشگاه آزادی که چیزی حدود 78 هزار صندلی دارد، باید بالغ بر 20 هزار هوادار پرسپولیسی وارد ورزشگاه شوند. البته این مهم منوط به راستی‌آزمایی و موفقیت در این پروژه است تا تماشاگران با خیال راحت به ورزشگاه بیایند و از این طریق ویروس کرونا دوباره در جامعه دست به دست نشود.
برای بازی استقلال – نساجی صبح همان روز بازی اعلام شد که تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه بیایند اما برای بازی پرسپولیس – صنعت نفت از چهار روز قبل حضور تماشاگران در ورزشگاه اوکی شده و این مسأاله می‌تواند بی‌نظمی‌ها را کمتر کرده و به سازماندهی حضور هواداران به ورزشگاه کمک کند.
پرسپولیس که طی 21 ماه اخیر از غیبت تماشاگرانش در ورزشگاه‌ها بیشتر از هر تیمی ضرر کرده، می‌تواند در بازی چهارشنبه هواداران خود را کنارش داشته باشد و با این اهرم پرزور در بازی‌هایش شرایط فنی بهتری پیدا کند و نتایج بهتری بگیرد.

Page Generated in 0.0056 sec