printlogo


کد خبر: 237728تاریخ: 1400/8/30 00:00
خبر

اجرای تبلیغات محیطی از بازی چهارشنبه
به گفته مسئولان باشگاه تبلیغات محیطی از بازی با صنعت نفت در اختیار پرسپولیس خواهد بود و کارگزار پرسپولیس مجری این کار خواهد بود. مجید صدری روز گذشته این خبر را اعلام کرد اما توضیح درباره جزییات آن را به روزهای آینده موکول کرد. طبق خبر ما که رسماً از سوی یک مقام مسئول تأیید شد، ۳ شرکت (پرسپولیس، استقلال و تراکتور به نمایندگی از ۱۴باشگاه) متعهد خواهند شد تبلیغات محیطی را با ۴۱۵ میلیارد درآمد انجام دهند و باید تضامین را ارائه کنند که هنوز نکرده‌اند. این در حالی است که تا قبل از این مجری تبلیغات ۸۰ میلیارد هم به کل لیگ نمی‌داد! درودگر گفته چون دستور داده شد بدون برگزاری مجمع این موضوع تصویب شد، باید ضمانت داده شود. گفتنی است قرار شده باشگاه پرسپولیس در همین هفته نام کارگزار جدید را اعلام کند. گفته می‌شود رقم پایه قرارداد با کارگزار 250 میلیارد تومان است که با در‌آمدزایی تبلیغات محیطی به حدود 615 میلیارد تومان می‌رسد.
 
 
ریکاوری صبحگاهی
 بازیکنان اصلی در بازی با مس دیروز زیر نظر مربی بدنساز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان هم به مدت 90 دقیقه زیر نظر کادر فنی به تمرینات تاکتیکی پرداخته و بدون مشکل، برنامه‌های کادر فنی را اجرا کردند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، مینی فوتبال و حمله به دروازه از بخش‌های تمرین دیروز بود. کادر فنی در آخرین بخش تمرین، تأکید ویژه‌ای روی گلزنی و استفاده از موقعیت‌های به دست آمده داشت. سیامک نعمتی همچنان اختصاصی تمرین کرد تا به مرز آمادگی برسد.
 
 
برنامه پرسپولیس برای فاصله‌گذاری
کانون هواداران پرسپولیس برای حضور تماشاگران با فاصله‌گذاری اجتماعی، برنامه دارد که به عنوان طرح پایلوت نیز می‌تواند مورد استفاده دیگر باشگاه‌ها قرار بگیرد. مدیر کانون هواداران پرسپولیس گفت: ما در بازی‌های گذشته پرسپولیس هم یک برنامه‌ آزمایشی برای مشخص کردن صندلی‌هایی که هواداران می‌توانند بر اساس آنها مستقر شوند، اجرا کردیم. بر این اساس می‌توانیم یک روز قبل از بازی برای این امر اقدام کنیم.

Page Generated in 0.0053 sec