printlogo


کد خبر: 237720تاریخ: 1400/8/30 00:00
ژستد: بابت فرصت سوزی ناراحتم

مهاجم فرانسوی استقلال در جریان بازی با نساجی عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست دروازه حریف را باز کند. ژستد بعد از بازی در گفت و گویی کوتاه از خودش انتقاد کرده تا شاید التیامی بر درد هواداران آبی باشد. مهاجم فرانسوی استقلال می‌گوید: «به نظر من بازی بسیار سختی بود و شرایط سختی را در این بازی سپری کردیم. فکر می‌کنم ما باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم.»
او با اشاره به گل نشدن موقعیت‌های استقلال در این دیدار گفت: «شانس‌هایی برای گلزنی در تقابل خود با تیم نساجی داشتیم که نتوانستیم از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. من به خاطر این مسأله و از موقعیت‌هایی که نتوانستیم استفاده کنیم ناراحت هستم.»
ژستد فرانسوی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خودش مقابل نساجی رضایت دارد، تأکید کرد: «بازی تیم ما برابر نساجی برای من بازی خوبی نبود، چون وظیفه مهاجم گلزنی است و من در این امر ناموفق بودم.»
حالا باید دید که اظهارات ژستد آیا خشم هواداران از موقعیت سوزی این مهاجم را از بین خواهد برد یا خیر؟! مهاجم فرانسوی استقلال باید بداند که در باشگاه پرهواداری همچون استقلال فرصت آنچنانی ندارد و باید به سرعت در فاز گلزنی قرار بگیرد. او در شرایطی به استقلال ملحق شد که اغلب رسانه‌های نزدیک به باشگاه معتقد بودند مجیدی انتخاب مناسبی برای خط حمله تیمش داشته است اما با این وجود ژستد در دو بازی اخیر که در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته، نتوانسته گلی برای تیمش به ثمر برساند.
 البته فرصت همچنان پیش روی این بازیکن وجود دارد و شاید بعد از اولین گلی که او وارد دروازه حریفان استقلال کند، این فضای منفی و مأیوس کننده از روی دوشش برداشته شود.
استقلال چهارشنبه همین هفته رخ در رخ گل گهر قرار می‌گیرد و این مهاجم فرانسوی می‌تواند با گلزنی مقابل تیم امیر قلعه‌نویی ناکامی در دو بازی آتی را جبران کند. مربیان استقلال باید این موضوع را به اطلاع ژستد برسانند که گل زدن در این بازی تا چه اندازه مهم و با اهمیت است.
 

Page Generated in 0.0058 sec