printlogo


کد خبر: 237712تاریخ: 1400/8/30 00:00
گزارش

برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های کشتی نظامیان جهان
 امروز آغاز مسابقات کشتی
مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان (سیزم) با حضور فرماندهان نظامی و ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
 این مسابقات با حضور ۲۱ کشور جهان از امروز طی ۴ روز به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سردار شرفی جانشین هماهنگ‌کننده ناجا با قرائت پیام، به ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها خوشامد گفت. 
امیر نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار رضایی جانشین ناجا، سردار شرفی جانشین هماهنگ کننده ناجا، سردار جان نثار معاون تربیت و آموزش ناجا به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان نظامی در جایگاه ویژه حضور داشتند.
 ورزشکاران کشورهای ایران، الجزایر، ارمنستان، برزیل، بنگلادش، کلمبیا، یونان، گینه، عراق، لتونی، لیتوانی، هلند، پاکستان، لهستان، روسیه، سریلانکا، سوریه، اسلواکی و تونس در مراسم افتتاحیه رژه
 رفتند. 
 
 
 
درخشش اروپایی‌ها در رقابت‌های جهانی کاراته
در غیاب «ایران» ایتالیا و صربستان فینالیست شدند
تیم‌های ملی کاراته ایتالیا و صربستان در غیاب تیم ملی کاراته ایران مدافع عنوان قهرمانی جهان موفق شدند به فینال رقابت‌های جهانی امارات راه پیدا کنند.
در غیاب تیم ملی کاراته مردان ایران به عنوان قهرمان سه دوره پیاپی رقابت‌های تیمی مسابقات قهرمانی جهان، تیم‌های ایتالیا و صربستان راهی فینال شدند و تیم‌های قزاقستان و ترکیه در یک سمت جدول و آذربایجان و ازبکستان در سمت دیگر جدول برای رسیدن به مدال‌های برنز به مصاف هم می‌روند.
در بخش زنان نیز تیم‌های مصر و فرانسه با برتری مقابل رقیبان‌شان راهی دیدار نهایی شدند، کلمبیا و مونته‌نگرو نیز برای کسب مدال برنز به مصاف هم می‌روند و ایتالیا و ژاپن نیز دیگر دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند. 
همچنین در بخش کاتا نیز تیم‌های اسپانیا و ژاپن در هر دو بخش مردان و زنان با برتری مقابل رقیبان‌شان راهی فینال شدند. 
فدراسیون جهانی کاراته نیز در خبر انتشار نتایج تیمی کومیته خود نوشت: «در غیاب ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، تیم‌های ایتالیا و صربستان راهی فینال شدند.» تیم ملی کاراته کشورمان اینطور که اعلام شد به خاطر کرونایی شدن 4 ملی‌پوش اصلی خود قید حضور در رقابت‌های جهانی 2021 امارات را زد و در عین شایستگی در این دوره از پیکارها حاضر نشد.

 


Page Generated in 0.0066 sec