printlogo


کد خبر: 237706تاریخ: 1400/8/30 00:00
خبر

انتصاب جدید در فدراسیون تعلیقی جودو
میراسماعیلی دوباره نایب‌ رئیسش را عوض کرد!
آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودوی کشورمان در شرایطی که مجموعه تحت مدیریت او کماکان از سوی فدراسیون جهانی تعلیق است و اجازه هیچ نوع فعالیتی ندارد، دست به تغییر مدیریتی زد و بار دیگر نایب رئیس خود را عوض کرد!
طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون منصوب شد. این انتصاب در یکی دو هفته اخیر یکی دیگر از تغییر و تحولات جالب توجهی بود که رئیس فدراسیون جودو در شرایط تعلیق این مجموعه از هرگونه فعالیت ورزشی در داخل و خارج از کشور در دستور کار خود قرار داده بود. پیش از این منصور عبدی نایب رئیس فدراسیون جودو بود که او نیز با توجه به این تغییر صورت گرفته به عنوان مشاور رئیس فدراسیون منصوب شد.
گرایلی در حال حاضر سرپرست هیأت جودو خراسان رضوی است و از قهرمانان اسبق تیم ملی جودو نیز محسوب می‌شود. میراسماعیلی پیش از این گرایلی را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده بود. سؤال مهم در این خصوص از میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو این است که این همه تغییر و تحول در پست‌های مدیریتی فدراسیون جودو در شرایطی که این مجموعه عملاً تعطیل است و با حکم فدراسیون جهانی معلق، میراسماعیلی این تغییر و تحولات را برای چه و با چه انگیزه‌ای در دستور کار خود قرار داده است؟!
 
 
اعزام سه ورزشکار اسنوبورد به هلند
سه ورزشکار اسنوبورد برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک زمستانی چین اول آذر عازم هلند می‌شوند.
سه اسکی‌باز معلول در رشته اسنوبورد برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک زمستانی، روز دوشنبه اول آذر راهی هلند می‌شوند. حسین سولقانی، پوریا خلیل تاش و صدیقه روزبه ورزشکاران اعزامی به جام جهانی اسنوبورد را تشکیل می‌دهند.
هدایت این تیم را الهه حسینی و مصیب صید (مربیان) و عیسی ساوه شمشکی به عنوان سرپرست برعهده دارند. این رقابت‌ها از ۹ آذر به مدت ۲ روز در هلند برگزار خواهد شد که ورزشکاران اعزامی پیش از شرکت در این مسابقات یک هفته اردوی تمرینی در هلند با کشورهای شرکت‌کننده برگزار خواهند کرد. بازی‌های پارالمپیک زمستانی اسفندماه ۱۴۰۰ در چین برگزار می‌شود.
قهرمانی اصفهان در رقابت‌های دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور
نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی مردان نابینا وکم‌بینای کشور با قهرمانی اصفهان به پایان رسید.
هادی‌زاده سرپرست فنی نوزدهمین دوره مسابقات نابینایان وکم‌بینایان کشور در حاشیه مراسم پایانی این مسابقات، معتقد است: «این رقابت‌ها در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با حضور ۲۳ استان و ۱۹۸ شرکت‌کننده برگزار شد که اصفهان با ۲۶ امتیاز قهرمان شد. همدان با ۲۹ امتیاز مقام دوم را به دست آورد و تهران با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم فارس با ۲۵ امتیاز چهارم و تیم لرستان با ۱۷ و خراسان رضوی با 5/16 امتیاز در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند. امتیاز این رقابت‌ها علاوه بر قرار گرفتن در رنکینگ جهانی، ثبت رکورد و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های پارا آسیایی چین ثبت می‌شود.»
هادی‌زاده ادامه می‌دهد: «در مواد مختلف در مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان و در ماده ۱۰۰ متر کلاس ۱۱ امیرحسین رجبی از تهران،  ۱۰۰ متر کلاس ۱۲ مهرداد مرادی از همدان، ۱۰۰ متر کلاس ۱۳ سورن داسنورد از گیلان، در ماده ۴۰۰ متر کلاس ۱۱ مهدی دستخوش از فارس، در ۴۰۰ متر کلاس ۱۲ محمد منصوری از تهران، در ۴۰۰ متر کلاس ۱۳ امید ظریف از فارس، در ماده ۱۵۰۰ متر کلاس ۱۱ امیرحسین وزینی از همدان، ۱۵۰۰ متر کلاس ۱۲ و ۱۳ علی الهی از اصفهان، در ماده پنج هزار متر کلاس ۱۲ و ۱۳ میکائیل دیانی از تهران، پرتاب وزنه کلاس ۱۱ رضا امید‌بیگی از تهران، پرتاب وزنه کلاس ۱۳ سامان پاکباز از کهگیلویه و بویر احمد، پرش طول کلاس ۱۱ روح اله رفیعی از چهارمحال و بختیاری،  پرش طول کلاس ۱۲ میلاد خانلرزاده از مازندران، پرش طول کلاس ۱۳ مهدی مرادی از فارس، پرتاب دیسک کلاس ۱۱ حسن با جلوند از لرستان، پرتاب دیسک کلاس ۱۲ علی شمشیری از اصفهان و پرتاب نیزه مسعود حیدری از لرستان نفرات برتر شناخته شدند.»
مسابقات دوومیدانی نابینان وکم‌بینایان قهرمانی کشور در دو گروه مردان و زنان به میزبانی هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد. این رقابت‌ها در گروه زنان با حضور ۱۱۰ نفر و در گروه آقایان با حضور ۱۹۸ نفر برگزار شد.

Page Generated in 0.0059 sec